05-05-2005, 11:16 AM
Kuid üks ehk oluline asi jäi vaatamata, nimelt mass juhe!
See , mis praegust peal on mingi isetehtud. Tundub kuidagi
ebaloogiline, et seal võiks probleem olla.
Muidugi üks asi on veel nimelt hooratta püsimagnetite demagnetiseerumine, kuid viimane on kuidagi ebatõenäolisem.
Mootor on ostetud kusagil 1985 või 1986, nii lühikese ajaga ei
saaks püsimagnetite demagnetiseerumine aset leida.
Kuid on siiski kaks tähelepanekut:
1) eelmine omanik ei saanut mootorattast muidu käima kui
lükkas selle käekõrval kusagilt natuke järsemast kohast alla.
2) Mul on välismaine võtme komplekt lehtvõtmete jm värgiga.
Ning kui asetasin välismaise lehtvõtme (peal kroom vanaadiumi
õhuke kiht) mootoratta hoorattal asuvale püsimagnetile ei tahtnud see seal hästi püsida. Samas kui sama lehtvõti asetada
Riga võrri mootori magnetile siis see jäi sinna kohe kinni ja üsna tugevalt.
Sellised tähelepanekud siis.
See , mis praegust peal on mingi isetehtud. Tundub kuidagi
ebaloogiline, et seal võiks probleem olla.
Muidugi üks asi on veel nimelt hooratta püsimagnetite demagnetiseerumine, kuid viimane on kuidagi ebatõenäolisem.
Mootor on ostetud kusagil 1985 või 1986, nii lühikese ajaga ei
saaks püsimagnetite demagnetiseerumine aset leida.
Kuid on siiski kaks tähelepanekut:
1) eelmine omanik ei saanut mootorattast muidu käima kui
lükkas selle käekõrval kusagilt natuke järsemast kohast alla.
2) Mul on välismaine võtme komplekt lehtvõtmete jm värgiga.
Ning kui asetasin välismaise lehtvõtme (peal kroom vanaadiumi
õhuke kiht) mootoratta hoorattal asuvale püsimagnetile ei tahtnud see seal hästi püsida. Samas kui sama lehtvõti asetada
Riga võrri mootori magnetile siis see jäi sinna kohe kinni ja üsna tugevalt.
Sellised tähelepanekud siis.