05-05-2005, 16:13 PM
Sahaari toodeti aastani 1991,ZiL-i Uurali filiaalis (linna ei tea).
Neid kastiga Sahaare mäletan ise ka just puitkastiga.
Ning lõpuperioodi (1978-91) Sahaaride mootor (mudel ZIL-157KD) oli erinev esialgsest (157K) omast,nimelt oli hilisem variant tehtud ümber ZIL-130 kolbidele (silindri läbimõõt 100 mm,töömaht siis 5380 cm3),kui esialgses versioonis oli säilinud ZIS-5 silindrimõõt (läbimõõt 101,6 mm ja töömaht 5555 cm3).
Mootor on neil jah püstklappidega ning aastat 20 tagasi oli T ja T-s pikem artikkel kuulsusrikkast ZIS-5-st,kus mainiti,et viimane IS-5 iseärasus mis muutumatult ajad üle elas,oli just silindrimõõt...
Neid kastiga Sahaare mäletan ise ka just puitkastiga.
Ning lõpuperioodi (1978-91) Sahaaride mootor (mudel ZIL-157KD) oli erinev esialgsest (157K) omast,nimelt oli hilisem variant tehtud ümber ZIL-130 kolbidele (silindri läbimõõt 100 mm,töömaht siis 5380 cm3),kui esialgses versioonis oli säilinud ZIS-5 silindrimõõt (läbimõõt 101,6 mm ja töömaht 5555 cm3).
Mootor on neil jah püstklappidega ning aastat 20 tagasi oli T ja T-s pikem artikkel kuulsusrikkast ZIS-5-st,kus mainiti,et viimane IS-5 iseärasus mis muutumatult ajad üle elas,oli just silindrimõõt...