silindritel väike roostekiht
#6

Mina ei julgeks esialgu küll (vähemalt jämeda) liivapaberiga asjale kallale minna. Selle liivatera (abrasiivosakese) tekitatud kriips on kõike muud kui hea asi seal.

Kui selle mõõduga kolvirõngaid on piisavalt saada (st silinder palju väärtuslikum kui rõngad), siis ma \"töötaksin asja sisse\" kolviga, st laseksin kolvirõngastel rooste pealt maha kraapida. Ehk siis laseksin kaaneta mootorit õli keskkonnas (seda saab pidevalt peale tilgutada) mingi spets-ehitatud ajami poolt aeglaselt ringi ajada, kuni rõngad on sodi piisavalt pealt maha söönud. Protsessi lõpul vahetaksin vattisaanud rõngad uute vastu ning võibolla aitaksin imepeene liivapaberiga (800-1000) sealt vaikselt kaasa, kuhu rõngad ei ulatu. Lõpuks korralik puhastus ja pesu enne uute rõngastega lõplikku kokkuladumist.

Kui selle mõõduga rõngad on defitsiit, siis on asi raskem. Väga kerge on öelda, et nt 800se liivapaberiga asi üle käia ettevaatlikult spetsiaalselt selleks otatarbeks tehtud kumera puuklotsi abil... Samas ma mõtleks enne 1000 korda kui seda tegema hakkaks - hetkel ma ei julge seda soovitada.

Muide - mis asjaga on tegu ja kui haruldased on silinder/kolb/rõngad?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme septembris avatud L,P 11-18
Vasta


Sõnumeid selles teemas
silindritel väike roostekiht - Autor: unimüts - 09-05-2005, 11:16 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne