09-05-2005, 19:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-05-2005, 19:40 PM ja muutjaks oli kalle.)
Eelnevalt tuleks ikka välja uurida selle bussi tehniline seisukord.Eriti oluline on rattalaagrid ja sillad.Kui need sõlmed peavad teisaldamisele vastu, siis kõige odavam variant on kolmnurgaga järgi panna.Veduk peab vähemalt olema tühimassiga 7,5 tonni, muidu 10-ne tonnine buss sabas muudab veduki juhitamatuks.Treila tuleks kohe unustada, eriti selline mida andris soovitas.Sinna ei saa seda bussi eales peale ja lõpp kõrgus läheb mühinal lõhki.On olemas tõesti spetsiaalsed masinad, mis teisaldavad busse teedelt aga need võtavad endale järgi ja tõstavad esisilla spetsiaalse hargiga üles.See eeldab, et tagasild peab vastu pidama sellele teisaldamisele.Kurb on selle juures suur $$$ number, mida nad kasseerivad pärast.Odavaim variant on ikkagi kolmurgaga järgi ja leida õige tühimassiga veduk, mis selle tööga hakama saab. Juhul kui tõesti antud isend ei kannata sellist transporti välja, siis tuleks vaadata alternatiive.Kahjuks ise ei ole oma silmaga näinud ühtegi suurt bussi treila peal.Kardan, et selline tehnika meil Eestis puudub, mis suudaks selle bussi peale võtta.
TO:IIIFFFAR
Traktoritel ja teistel põllumajandustehnikal on pealesõidunurk palju suurem kui antud bussil!
TO:IIIFFFAR
Traktoritel ja teistel põllumajandustehnikal on pealesõidunurk palju suurem kui antud bussil!