10-05-2005, 13:11 PM
vootele Kirjutas:Diisel kohe kindlasti ei ole, peal on süüteküünal ja silindreid on üks.
Ühes otsas on tal midagi käigukasti taolist ja teises on jurakas vändaga hooatas. Toodeti neid muide Pärnus
Kus Sul see imevigur on - paneks pilgu peale? Asi selles, et mul on Pärnu (Strycki) masinatehase samasuguse ehitusega statsionaarmootor 1930ndatest aastatest. Kahjuks kolb silindrisse (senini lootusetult) kinni korrodeerunud, kuigi isend on katuse all olnud. Ehk saan pika MoS2-tamisega siiski ta lahti?
Äkki Vene ajal lasti vorpida vana asja edasi?
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel