11-05-2005, 01:23 AM
Piiriuletus kogu Baltikumis on muutunud kiiremaks, pohim6tteliselt 1 stop piiril passi ja tehn passide kontr. ja tuld.
Veel korras ketastega Tallinnast Zambrowi valja ei vea, Augustovi taha kull.
Poola pole oma muredega veel uhelepoole saanud. Uksikuid uusi teel6ike tuleb tasapisi juurde, aga liiga vahe, arvestades jatkuvat liiklustiheduse kasvu. Tegematta teed on tihti raskeltlabitavad, eriti p6hjapuiestee taiskoormaga (sai just puidukoormaga sealtkandis kangutatud). Olztyn\'i all uus l6ik on valmis.. Ummikuid on vantide trassil-venelaste ringi keskel ja kokku vahest mitmetunniseid..
Hea, et venelaste ring Sochatsevini on valmis ja paaseb ka Oderi poolt kodutulles vabalt tagasi A2 Varssavi peale. Kodupoole tulles A2\'lt on Varssavi linna uuel l6igul peale (kodupool) j6ge vana viadukti ees uld 22tonni piirang alles. Aga zlott teeb imet, tavaliselt 50st piisab, halvimal juhul 100 laheb ara. Latlased panevad aastaid otse labi Varssavi.
Autodes ja koormas kaiakse valimatult sees endistviisi, pollar ei jata ka oma manti v6tmatta, trahvisummad on kordades t6usnud. Foorid vahetuvad nagu vanasti ja punane tuli suttib samuti nagu heaks arvab, ning pollar v6tab juba kuni paarsada euri.. zlottides.
Eriti hull on too- ja puhkeaja jalgimisega, ketastega noogitakse (loe: NOOGITAKSE ja ka Busse) jarjest rohkem, mida ulmelisemaid jutte meestelt (headelt vanadelt kolleegidelt) kuuleb kuidas Pan\'i BAG on jalle kellelegi suutnud ara teha, summad on suured. Ma ei raagi l6hkis6itmisest, vaid korralike meeste noogist, kus Pan n6uab koduse nadalal6pu 3\'e puhast ketast.. mitte nagu valged inimesed teevad, et reede 6htul puhas ja esmaspaeva hommik valja.. jne. jne.
Prostid on eluaeg Poola teede aares olnud, peldikupotti n...da ei soovita kellelgi. Nad ei hairi kui just lausa teele ette ei astuta. Ei ole nad ka nii tuutud kui itaalia prostid.
Hulguse komm on tabav: Põhireegel on: Sõida,... ja ära mölise.
Opole alt Gorlitsi poole on tukk aega uus Krakov-Wroclav l6ik avatud. Vist tasuline ka nuud.
Veel korras ketastega Tallinnast Zambrowi valja ei vea, Augustovi taha kull.
Poola pole oma muredega veel uhelepoole saanud. Uksikuid uusi teel6ike tuleb tasapisi juurde, aga liiga vahe, arvestades jatkuvat liiklustiheduse kasvu. Tegematta teed on tihti raskeltlabitavad, eriti p6hjapuiestee taiskoormaga (sai just puidukoormaga sealtkandis kangutatud). Olztyn\'i all uus l6ik on valmis.. Ummikuid on vantide trassil-venelaste ringi keskel ja kokku vahest mitmetunniseid..
Hea, et venelaste ring Sochatsevini on valmis ja paaseb ka Oderi poolt kodutulles vabalt tagasi A2 Varssavi peale. Kodupoole tulles A2\'lt on Varssavi linna uuel l6igul peale (kodupool) j6ge vana viadukti ees uld 22tonni piirang alles. Aga zlott teeb imet, tavaliselt 50st piisab, halvimal juhul 100 laheb ara. Latlased panevad aastaid otse labi Varssavi.
Autodes ja koormas kaiakse valimatult sees endistviisi, pollar ei jata ka oma manti v6tmatta, trahvisummad on kordades t6usnud. Foorid vahetuvad nagu vanasti ja punane tuli suttib samuti nagu heaks arvab, ning pollar v6tab juba kuni paarsada euri.. zlottides.
Eriti hull on too- ja puhkeaja jalgimisega, ketastega noogitakse (loe: NOOGITAKSE ja ka Busse) jarjest rohkem, mida ulmelisemaid jutte meestelt (headelt vanadelt kolleegidelt) kuuleb kuidas Pan\'i BAG on jalle kellelegi suutnud ara teha, summad on suured. Ma ei raagi l6hkis6itmisest, vaid korralike meeste noogist, kus Pan n6uab koduse nadalal6pu 3\'e puhast ketast.. mitte nagu valged inimesed teevad, et reede 6htul puhas ja esmaspaeva hommik valja.. jne. jne.
Prostid on eluaeg Poola teede aares olnud, peldikupotti n...da ei soovita kellelgi. Nad ei hairi kui just lausa teele ette ei astuta. Ei ole nad ka nii tuutud kui itaalia prostid.
Hulguse komm on tabav: Põhireegel on: Sõida,... ja ära mölise.
Opole alt Gorlitsi poole on tukk aega uus Krakov-Wroclav l6ik avatud. Vist tasuline ka nuud.