11-05-2005, 19:56 PM
subaru_turbo Kirjutas:Võib-olla mõnel meist ongi s...ks lihtne mistahes hetkel mistahes maailma otsa sõita Ikarusi vaatama ,kuid oma väärtus on ka algselt Eestis teeninud mistahes marki sõidukitel. Pealegi pole Eestis seni teadaolevalt ÜHTEGI Ik 620 ,ega ka 556 taastatud. Loomulikult on aga ka TA-de ,ja üldse Eesti masinaehituse toodangu päästmine iseenesest vajalik ja õige.valdo Kirjutas:Või... kuidas nt Selja Ikarus Seljalt Türi emeksisse (sorry, Kuusakoski) toodi?
Ei saa aru suurest maanjast päästa just ikarusse , et neid pärast ilus vaadata. Ikarusse saab siiski ka teistesse riikidese vaatama minna , aga kui me oma TA-d laseme kuusakoski vedada kus me neid siis vaatamas käime? piltide pealt ainult ???? Loogiline oleks minu arvates päästa kõigepealt eesti toodang ja siis kui rahasid ja tahmist üle jääb muid isendeid mis toodetud kurat teab kus suures N liidus või mujal maalimas. Tundub , et kuna TA-del pole nii kena välimust pole nad nii palju väärt kui ikarusid ?
Minu osalus läheb kindlasti TA-le
Loodan , et ei solvanud oma jutuga kedagi ja , et metalihundi hambust saaks siiski mõni isend päästetud päästetud!

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/
Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee