sapuomanik
#4

josephina Kirjutas:1)mu sapu pidurdab suht pikalt: järsult pidurdada ei saa, muidu ei jää kohe seisma. Kas see ongi nende omapära või saaks asja lihvida?

Vaata piduritrumlid ja -klotsid üle (kas võtab ühtlaselt kogu pinnaga, kas kolvid pole töösilindritesse kinni jäänud või simmerid äraväsinuna trumleid \"õlitanud\". Need on vanade autode pidurisüsteemide põhivead.

josephina Kirjutas:2)kas aku on läbi? sest olin temaga mingi 100 kilti ära sõitnud, tegin peatuse ja pärast ei tahtnud käivituda, ta ei teinud käivitamise häält, vaid keerasin süüdet ja üldse mingit häält ei teinud, nagu mänguauto oleks olnud. samas täna õhtul läks jälle ilusti käima?!

Katkestus kusagil starteriahelas (üle käia). Või harjad kulunud kriitilise piirini (vahel annab ühendust, vahel mitte).

josephina Kirjutas:4)ahjaaa, kui palju tasub proovida kiirust võtta?? sest juba 80 km/h juures viskas nagu rooli natu? aga see polnud pidevalt nii, siis rohkem, kui tee jube. kas selle roolikindluse juures saab midagi ette võtta?


Rooli viskamine tuleneb rehvide disbalansist. Ma aga ei tea, kas tüüpiline Eesti rehvikoda selliseid suure \"auguga\" velgi tasakaalustab. Mis kiirustesse puutub, siis mina sellele aparaadile üle 70 km/h ei soovitaks - see auto ei ole lihtsalt niis suurtele kiirustele mõeldes valmistatud. Vaid headel sirgetel siledatel teedel 80 km/h, aga see on ka lagi. Suuremad kiirused tapavad mootorit - ja mis sapakale eripärane - suvel kuumutavad selle üle.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme septembris avatud L,P 11-18
Vasta


Sõnumeid selles teemas
sapuomanik - Autor: josephina - 16-05-2005, 19:16 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne