Võrrile õli; probleemid!
#28

Selleks kasutatakse lehtkaliibrite komplekti. Lehtkaliiber koosneb teatud ühtlase paksusega metalllabakestest, mis kinnituvad
ühe otsaga käepideme külge, nagu taskunuga. Môôtmine käib nii,
(näiteks 0,35mm môôtmisel) et pistetakse alguses môôdetavasse
kohta väiksem kaliiber (näiteks 0,30mm), mis peab sealt vabalt
välja käima. Seejärel lükatakse kontaktid sôrmega rohkem lahku ja pistetakse vahele järgmine kaliiber (ütleme, et 0,35mm komplektis pole, siis 0,40 mm), lastakse kontaktid kokku ning jälgitakse, et kaliiber oleks kontaktide poolt kergelt haaratud
(väljutamisel hoiavad kontaktid seda kergelt kinni). Môôtmisel peab kaliiber olema kontaktide pindadega paralleelne, muidu vôivad kaliibrid kôverduda ja vahe jääb suurem. Akusüüte korral
(näiteks autodel) peab süüde olema välja lülitatud, vastasel korral saab môôtja elektrilöögi ja kaliiber krobeliseks pôlenud kühmu.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Võrrile õli; probleemid! - Autor: ispy - 10-05-2005, 18:39 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne