23-02-2003, 12:54 PM
vabandust, kui mõni rumal küss (pole ise viitsinud eriti uurida)
1) mootor+esisild: kui on sama mudeli teise kerevariandi (sedaan vs. luukpära) omad: kas peab ikka laskma kalli raha eest \"üle kontrollida\" - ARK lehel käib jutt \"mudelist\", keretüüpi ei mainita (kinnitused peaks olema samad; mulle öeldi, et peab \"ekspertiisis\" käima)?
2) tagasild - kuidas suhtutakse sama margi teise mudeli oma kasutamisesse (mõlemad sõltuva vedrustusega)?
3) bensupaagi asukoht (ning sellest tulenevalt ka põhja kuju) - ei või ilmselt muuta?
4) numbri (koos -tulega) asukoha muutmine - kas ikka lubatud?
5) tuled: sama \"valmistajatehase\" teiste mudelite tulede kasutamine?
6) kas see väike näputöö tegi minust tõesti \"paadunud kriminaali\" ning olen nüüd õnnetuse korral automaatselt süüdi?
sai pisut silutud ning tuledele \"läks värvi peale\"
valgusvihku ei vähenda, bamperi tugevust ilmselt küll
1) mootor+esisild: kui on sama mudeli teise kerevariandi (sedaan vs. luukpära) omad: kas peab ikka laskma kalli raha eest \"üle kontrollida\" - ARK lehel käib jutt \"mudelist\", keretüüpi ei mainita (kinnitused peaks olema samad; mulle öeldi, et peab \"ekspertiisis\" käima)?
2) tagasild - kuidas suhtutakse sama margi teise mudeli oma kasutamisesse (mõlemad sõltuva vedrustusega)?
3) bensupaagi asukoht (ning sellest tulenevalt ka põhja kuju) - ei või ilmselt muuta?
4) numbri (koos -tulega) asukoha muutmine - kas ikka lubatud?
5) tuled: sama \"valmistajatehase\" teiste mudelite tulede kasutamine?
6) kas see väike näputöö tegi minust tõesti \"paadunud kriminaali\" ning olen nüüd õnnetuse korral automaatselt süüdi?
sai pisut silutud ning tuledele \"läks värvi peale\"
valgusvihku ei vähenda, bamperi tugevust ilmselt küll
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
