sapuomanik
#6

zazi massilülitiga on mul selline kogemus olemas et üksvahe iga kord kui hämaras käivitada oli näha armatuuri alt parajat sädemete kogust. mitu korda sai enda arvates kõik võimalikud kohad üle kontrollitud enne kui ära taipasin et massilüliti kinnitus oli üpris kehva ja sealt vahelt sädemeid pilduski kui starterit anda.
Kummide balanseerimisega rehvitöökodades on lood ikka vägagi kesised. Mul on alati soovitatud minna mõnde suuremasse kohta mis ka veoauto rehvidega tegeleb.
Esimene liigutus roolisüsteemi remondis: Las keegi keerutab rooli ja ise vaata kas roolikarp on korralikult kere küljes kinni. Vägagi tihti on see lahti ja liigub kaasa kuigipalju kui rooli keerata ning sellest tekib päris mehine rooliloks. Kolme poldiga peab kinni olema (kolmas on rattakoopas).
Värskele sapu omanikule veel meeldetuletuseks et kui sul just lada karpaga isendit ei ole siis 95 bensiin on sellele masinale liiast. sõida ikka 92-ga.
Soojendusega on lood nii et tõmbad nupu ühe astme võrra välja, ootad mingi aja (oli vist 20 sec. või pool minutit, täpselt ei mäleta) ja siis tõmbad nupu päris välja. kui kõik töötab siis natukese aja pärast kustub armatuuris roheline soojenduse märgutuli ja ahi töötabki. Muide, see on normaalne et kui soenduse nupp sisse lükata siis töötab asi ikka edasi mingi aja. Kui tuli ei kustu aga sooja ikka tuleb siis õige asi see ei ole ja ahi võtab metsikult voolu, mõne tunniga on aku nii tühi et peale mootori seisma jätmist käivitamiseks enam voolu ei jätku ja pead lükkama hakkama.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
sapuomanik - Autor: josephina - 16-05-2005, 19:16 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne