18-05-2005, 17:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-05-2005, 17:25 PM ja muutjaks oli valdo.)
künnimees Kirjutas:Kas liiga kôrge oktaanarvuga bensiin klappe ei riku?
Pobil asuvad need pôlemiskamrist küll natuke kaugemal, aga
rippklappidega mootoris täiesti pôlemiskambris.
Pobil ja kaugemal???: rolleyes:
Keera küünal maha ja väjalaskeklapp on kohe küünlaelektroodide all, nii et paistab sealt. Ja kui klapist on ilus kolmnurk välja põlenud, paistab see sealt tavaliselt ka.
Just rippklappide mootoritel (erinevalt külgklappidega isendeist) on väljalaskeklapi joonkaugus küünlaelektroodidest suurem, sest klapp ja küünal on seal mõlemad kaane sees - seega kõrvuti kohakuti olemise asemel. \"Tuli\" algab põlemiskambris ju küünlaelektroodidest ning väljalaskeklapi tapab liiga aeglane \"tuli\", mille kõrge temperatuur eelnimetet detailile tihti lausa fataalne on...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud R,L,P 11-18