Veduri käivitamine
#2

DR1A229\"Pliu\" käivitamine:

1.aku sisse.
2.õlikraan lahti.
3.küttepump sisse.
4.\"пуск\" käivitab õlipumba ja ja rõhuandur lülitab teatud surve peal sisse käivituskontaktori, mis kontakteerib startergeneraatori käivitusahela. Reeglina õli elektripump seda survet ei saavuta ehk kavalam on kohe peale nupuvajutust kontaktor käsitsi kokku pigistada. Sellestki ei tarvitse palju abi olla - kuni väntvõll veel ringi käib, tuleb joosta masinaruumi ja gaasilatti masseerida, sageli jõuab diisel selle aja peale vait jääda. Ok, kui saab diislile tuuri sisse, siis tuleb kohe asuda nn karterikraani (selle kaudu pumbatakse peale diisli seiskamist õli karterist eraldi paaki, M756Б on kuiva karteriga sõjadiisel) reguleerima, sest madala survega sureb diisel välja ja kõrge surve lõhkab õlilõdvikud. Kui suure hädaga on vesi üle 40kraadi tõusnud, võib ehk juba karterikraani kinni keerata.

Kogu toiming on väga tervistkahjustav ja aeganõudev, lausa vareseid rongi katusele kukkunud veel ei ole. Ju nad siis oskavad gaasirünnakuid vältida.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Veduri käivitamine - Autor: erki - 21-05-2005, 22:24 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne