Ural M-67
#20

Võtsin esialgu mootori käsile.
Hetkel käigukast küljest, esikaas küljest (hammakad nähtaval), sidur lahti võetud (poldid olid kinni roostetanud), silindrid muidugi ka kõik juppideks.

Muide, need seestpoolt keermestatud junnid hooratta peal, millega sidur kinni käib. Et kas neid on võimalik asendada või peab hoopis uue hooratta otsima?

Igatahes võtan mootori vist päris juppideks lahti.
Tihendid tuleb igal juhul välja vahetada, ilmselt kasutan selleks boroniiti ja silikooni.

Tahaks teada, mida arvavad targemad inimesed plaanist välja vahetada väntvõlli- ja kepsulaagrid ning lasta väntvõll tasakaalustada. Iseenesest laagrid ju palju ei tohiks maksta, iseasi mis see tasakaalustamine ja laagrite vahetus maksma võib minna.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Ural M-67 - Autor: marti184 - 09-04-2005, 00:55 AM
RE: Ural M-67 - Autor: Mini - 06-01-2007, 21:17 PM
RE: Ural M-67 - Autor: marti184 - 17-03-2008, 20:36 PM
RE: Ural M-67 - Autor: valdo - 17-03-2008, 20:47 PM
RE: Ural M-67 - Autor: marti184 - 19-03-2008, 19:47 PM
RE: Ural M-67 - Autor: agent007 - 20-03-2008, 18:15 PM
RE: Ural M-67 - Autor: nark - 20-03-2008, 20:46 PM
RE: Ural M-67 - Autor: agent007 - 20-03-2008, 21:20 PM
RE: Ural M-67 - Autor: nark - 20-03-2008, 21:47 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne