28-05-2005, 17:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-05-2005, 17:37 PM ja muutjaks oli marti184.)
Tegelt on point selles, et kuna ma sain kogu kupatuse 1800 kr (mootor, raam, külgkorv), siis on igal juhul mõttekam teha kap. remont.
Uued tihendid ja laagrid sisse panna, väntvõll ning kepsud-kolvid tasakaalustada ning siis on mootor kohe nii neitsi ja süütu, et peaks pärast sissesõitu jooksma ilusti ja kaua.
Kui ma mingi teise mootori ostaks, siis tõenäoliselt saaks ka mingi kasutatud ja kahtlase, millel tuleks ka hakata juppe vahetama (ma kangesti ei tahaks uskuda, et keegi müügiks mootorile remondi ära teeb). Ainus vahe, et siis ei saa ma kunagi kindel olla, mis jupp on läbi ning vajab kohe-kohe vahetamist ja mis mitte. Parem teha odavale mootorile kohe kap. remont, on hiljem kindel sõita. Ikkagi enda kokku laotud, uued kuluosad sees ja enda tehtud sissesõit.
Mis need eespool kirjeldatud hinnad tulidki? 700 kr puurimine ja 550 silindrid koos rõngastega. Uued laagrid ei tohiks palju maksta ja tihendid samuti mitte. Iseasi palju nende laagrite vahetamine ja väntvõlli tasakaalustamine läheb. Uus sidur ka kusagilt ning kellegi käest kasutatud karbussid.
Ega raha läheb tõenäoliselt niikuinii palju, kuid õnneks on tegutsemiseks u. aasta aega ka.
Täna siis võtsin mootori täiesti lahti. Hammakad eest maha, tagant hooratas maha, väntvõll välja. Siis suruõhuga diiselküttega puhtaks ja nüüd kõik jupid läigivad. Kõik tihendid olid nii kehvas seisus, et niikuinii väljavahetamisele, samas raamlaagrid olid üsna heas seisukorras.
Uued tihendid ja laagrid sisse panna, väntvõll ning kepsud-kolvid tasakaalustada ning siis on mootor kohe nii neitsi ja süütu, et peaks pärast sissesõitu jooksma ilusti ja kaua.
Kui ma mingi teise mootori ostaks, siis tõenäoliselt saaks ka mingi kasutatud ja kahtlase, millel tuleks ka hakata juppe vahetama (ma kangesti ei tahaks uskuda, et keegi müügiks mootorile remondi ära teeb). Ainus vahe, et siis ei saa ma kunagi kindel olla, mis jupp on läbi ning vajab kohe-kohe vahetamist ja mis mitte. Parem teha odavale mootorile kohe kap. remont, on hiljem kindel sõita. Ikkagi enda kokku laotud, uued kuluosad sees ja enda tehtud sissesõit.
Mis need eespool kirjeldatud hinnad tulidki? 700 kr puurimine ja 550 silindrid koos rõngastega. Uued laagrid ei tohiks palju maksta ja tihendid samuti mitte. Iseasi palju nende laagrite vahetamine ja väntvõlli tasakaalustamine läheb. Uus sidur ka kusagilt ning kellegi käest kasutatud karbussid.
Ega raha läheb tõenäoliselt niikuinii palju, kuid õnneks on tegutsemiseks u. aasta aega ka.
Täna siis võtsin mootori täiesti lahti. Hammakad eest maha, tagant hooratas maha, väntvõll välja. Siis suruõhuga diiselküttega puhtaks ja nüüd kõik jupid läigivad. Kõik tihendid olid nii kehvas seisus, et niikuinii väljavahetamisele, samas raamlaagrid olid üsna heas seisukorras.