06-06-2005, 12:36 PM
Liivapritsi soetamisel on otsik (kus õhk ja liiv ühinevad) kõige väiksem mure, olgugi et see peab olema kõvasulamist.
Suurim probleem on vajadus VÄGA SUURE jõudlusega kompressori järele, sest pisikesed \"priksid\" a la rehvide pumpamiseks, värvimiseks jms, seda välja ei vea. Välja arvatud juhtudel, kui paned sinna taha tõesti väga mahuka suruõhureservuaari, kuid siis saad töötada umbes tempoga pool tundi kompressori poolt õhu kogumist - minutikene pritsi. Ehk siis lühikeste tööaegade vahele tulevad ülipikad pausid.
Suurim probleem on vajadus VÄGA SUURE jõudlusega kompressori järele, sest pisikesed \"priksid\" a la rehvide pumpamiseks, värvimiseks jms, seda välja ei vea. Välja arvatud juhtudel, kui paned sinna taha tõesti väga mahuka suruõhureservuaari, kuid siis saad töötada umbes tempoga pool tundi kompressori poolt õhu kogumist - minutikene pritsi. Ehk siis lühikeste tööaegade vahele tulevad ülipikad pausid.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel