08-06-2005, 11:57 AM
Olen ise hr Valdoga nõus täielikuilt. Samas kui omanik on vana inimene ütleme, et 70 ja rohkem ei ole tal enam võimu/jaksu seda masiant parandada. Samas kuulutada ja muud teha -- ta ei ole asjaga kursis ja temale on kergem autost kergeviisiliselt lahti öelda.
Samas oman ise positiivset kogemust vanaraua vedajatega. Nimelt lasin ära vedada enda hoovist \"kolhida\" ning maksti ennem masin kinni, kui liigutama hakati. Probleeme oli mul temaga palju, st koht kus ta seisis elab vana inimene ja tal käidi külas hea 10korda iga aasta, et müü maha väga odavalt. Lõpuks sain ma ise talle kolmnurga ette ja sikutasin ta kuuseeki alt välja. Masin oli nii mäda et ülestõstes murdus raam pooleks 1cm rauda vms.
Teiseks, miks hoida enda tänavapildis selliseid roostehunnikuid, ei saa ma isiklikult aru. Ise soovite ju ka, et masin muutuks unikaalsemaks. Samas kuidas see saab muuuda, kui nende arv ei vähene. Mis te arvate, et kui oleks olemas näiteks iz 49 umbes 10tuh tk eestis, siis maksaksid nad niipalju ,kui hetkel üks iz 49 kapremonti vajav maksab (umbes 4 tuh oletan)?
Ladast veel:
Teiseks, mis te arvate, et kui see \"onkel\" oleks selle poisikesele maha müünud. Kes väidetavalt sellega põldu kündma tahab hakata- kas, siis see Papi oleks siis rohkem saanud?? . Ei oleks - ma arvan ma. Teiseks see oht, et ta läheb masinaga tee peale on ka suur oht. Kes pärast neid kahjusid kinnimaksab, kui selline masin mõnema uuema Audi või BMW, MB kokku saab --miljoniline laks kohe omanikule + politsei kulud. Siis kriitik hirnub end toas kõveraks ja targutab jälle edasi.
Enne mõelda siis tegutseda. Vihkan kriitikuid kes arvavad, et alati saavad rohkem raha selle eest, mille nad emexisse veavad. Kriitik ei arvesta kunagi reaalsete ohtudega. Ainus erand oleks siis kui masin kohe peale müüki juppeks võetakse.
Unimüts on suur emexi sõber/pooldaja, sest tean et vanaraud, mis on maha mädanenud kuulub sinna. Ohud on suured mõelge ennem kui lajatate taastamisest jne.
Samas oman ise positiivset kogemust vanaraua vedajatega. Nimelt lasin ära vedada enda hoovist \"kolhida\" ning maksti ennem masin kinni, kui liigutama hakati. Probleeme oli mul temaga palju, st koht kus ta seisis elab vana inimene ja tal käidi külas hea 10korda iga aasta, et müü maha väga odavalt. Lõpuks sain ma ise talle kolmnurga ette ja sikutasin ta kuuseeki alt välja. Masin oli nii mäda et ülestõstes murdus raam pooleks 1cm rauda vms.
Teiseks, miks hoida enda tänavapildis selliseid roostehunnikuid, ei saa ma isiklikult aru. Ise soovite ju ka, et masin muutuks unikaalsemaks. Samas kuidas see saab muuuda, kui nende arv ei vähene. Mis te arvate, et kui oleks olemas näiteks iz 49 umbes 10tuh tk eestis, siis maksaksid nad niipalju ,kui hetkel üks iz 49 kapremonti vajav maksab (umbes 4 tuh oletan)?
Ladast veel:
Teiseks, mis te arvate, et kui see \"onkel\" oleks selle poisikesele maha müünud. Kes väidetavalt sellega põldu kündma tahab hakata- kas, siis see Papi oleks siis rohkem saanud?? . Ei oleks - ma arvan ma. Teiseks see oht, et ta läheb masinaga tee peale on ka suur oht. Kes pärast neid kahjusid kinnimaksab, kui selline masin mõnema uuema Audi või BMW, MB kokku saab --miljoniline laks kohe omanikule + politsei kulud. Siis kriitik hirnub end toas kõveraks ja targutab jälle edasi.
Enne mõelda siis tegutseda. Vihkan kriitikuid kes arvavad, et alati saavad rohkem raha selle eest, mille nad emexisse veavad. Kriitik ei arvesta kunagi reaalsete ohtudega. Ainus erand oleks siis kui masin kohe peale müüki juppeks võetakse.
Unimüts on suur emexi sõber/pooldaja, sest tean et vanaraud, mis on maha mädanenud kuulub sinna. Ohud on suured mõelge ennem kui lajatate taastamisest jne.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.