08-06-2005, 20:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-06-2005, 20:24 PM ja muutjaks oli marti184.)
Nüüd tulevad pildid.
Nagu ma ütlesin, mootor ja käigukast käisid vahepeal nädalate jooksul kõik juppideks ja seest-väljast puhtaks ning läikima ja uued tihendid vahele.
Splinditraadiks olin sunnitud kasutama vasktraati, kuid vast peab, seal ei ole mingit suurt pinget taga.
Tänase päeva jooksul tegin roostest puhtaks siduri (ketaslõikuri otsas käiv traatharjaketas)
![[Pilt: Jun08%5E02.JPG]](http://www.hot.ee/marti184/Jun08%5E02.JPG)
Lammutasin natuke silindripäid. Sisselaskeklapid olid kinni roostetanud. P*sakiht oli sees üsna paks
![[Pilt: Jun08%5E03.JPG]](http://www.hot.ee/marti184/Jun08%5E03.JPG)
Ilmselt tuleb uued klapid osta, kuna paaril olid tööpinnad natuke hävinud ja kui juba, siis kõik. Ilmselt tuleb siis ka lasta silindripeapoolsed tööpinnad freesida. Keegi oskab öelda, kus sellist teenust pakutakse?
![[Pilt: Jun08%5E05.JPG]](http://www.hot.ee/marti184/Jun08%5E05.JPG)
Põletasin leeklambiga seest puhtaks leegitorud. Üks oli juba algul enam-vähem, kuid teises oli nõgi ja muid jääke küllalt.
Väljast tegin ka puhtaks ning nüüd on nad üsna ilusad (pildil pole nii hästi näha)
![[Pilt: Jun08%5E06.JPG]](http://www.hot.ee/marti184/Jun08%5E06.JPG)
Lisaks tegin ka need põlvekaitseplekid värvist puhtaks. Üks neist nõuab keevitamist, ülemisest osast on roosteuss natuke närinud.
Mootor on nüüd selline:
![[Pilt: Jun08%5E07.JPG]](http://www.hot.ee/marti184/Jun08%5E07.JPG)
Pilt2
Nagu ma ütlesin, mootor ja käigukast käisid vahepeal nädalate jooksul kõik juppideks ja seest-väljast puhtaks ning läikima ja uued tihendid vahele.
Splinditraadiks olin sunnitud kasutama vasktraati, kuid vast peab, seal ei ole mingit suurt pinget taga.
Tänase päeva jooksul tegin roostest puhtaks siduri (ketaslõikuri otsas käiv traatharjaketas)
Lammutasin natuke silindripäid. Sisselaskeklapid olid kinni roostetanud. P*sakiht oli sees üsna paks
Ilmselt tuleb uued klapid osta, kuna paaril olid tööpinnad natuke hävinud ja kui juba, siis kõik. Ilmselt tuleb siis ka lasta silindripeapoolsed tööpinnad freesida. Keegi oskab öelda, kus sellist teenust pakutakse?
Põletasin leeklambiga seest puhtaks leegitorud. Üks oli juba algul enam-vähem, kuid teises oli nõgi ja muid jääke küllalt.
Väljast tegin ka puhtaks ning nüüd on nad üsna ilusad (pildil pole nii hästi näha)
Lisaks tegin ka need põlvekaitseplekid värvist puhtaks. Üks neist nõuab keevitamist, ülemisest osast on roosteuss natuke närinud.
Mootor on nüüd selline:
Pilt2
