13-06-2005, 20:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-06-2005, 20:42 PM ja muutjaks oli valdo.)
EdR Kirjutas:D1 juhtvagun ei pidanud siiski EMEXi(veel) minema.
D1 juhtvagun tuleks Haapsalu muuseumi viia ja väliselt taastada! Kardan, et see on Paljassaare ühe hädise \"kuudi\" kõrval viimane Maarjamaal leiduv D1... Uuepoolsed 559 ja 801 müüdi ju maha

Haapsalu muuseumi võimes ta välimus taastada ma ei kahtle (sealne veerem on üsna ilus juba kohati). Ainult et kuidas viia? Raudteed ju enam pole... Ja kes kuluka transpordi autotreileril kinni maksaks? Ja saamata jääva vanarauaraha?
Siinse foorumi TA-päästmise rahaline pool on D1 juhtvaguni päästmise kõrval tühiasi. Hea seegi, et Ülemistelt sai 1990ndate lõpul sellegi vähese sealolnu Haapsallu päästa...
Võtke siis minu arvamust kui unistust või uitmõtet.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18