13-06-2005, 23:14 PM
Paar päeva olin masinast eemal, kuid täna sain uute juppidega tagasi ja paar tundi tööd ka tehtud.
Motopoest sain õlifiltri ja sidurikettad, sinna jätsin 2 silindrit puurimisele.
Vana paak, mis tsiklil peal oli, oli roostest auklik.
Otsisin uue:
Paak, 1 plekkvelg ja 2 karbussi (K-63y, horisontaalsed kinnitused), ning üks K-62d karbuss oli kokku 500 kr kuldse börsi kaudu.
Lootsin, et saab paagil vana värvi säilitada, kuid nüüd kahtlen, sest sellel on kriime ja vähemalt 1 mõlk.
![[Pilt: Jun13%5E01.JPG]](http://www.hot.ee/marti184/Jun13%5E01.JPG)
![[Pilt: Jun13%5E02.JPG]](http://www.hot.ee/marti184/Jun13%5E02.JPG)
Karbussid olid enne müüja tsikli peal, kuid seadistus läks paigast ning ta ise tegi selle vist veel hullemaks. Igatahes, temast olid karbusside ülemised kaaned valetpidi peal ja siibrid tõusid vaid 1/3. Piltidel juba õigesti. Silindripea kinnitused on mul vertikaalsed, kuid karbussidel horisontaalsed. Ilmselt tuleb mul välja mõelda mingi vahejupp, kuidas need ikkagi ühendada.
![[Pilt: Jun13%5E03.JPG]](http://www.hot.ee/marti184/Jun13%5E03.JPG)
Võtsin ka esihargi lahti. Leidsin selle pealt mingi koodi, kuid mis ajast on raaminumber esihargi küljes? Mis koodiga tegu on?
![[Pilt: Jun13%5E06.JPG]](http://www.hot.ee/marti184/Jun13%5E06.JPG)
Rooste oli amorditorude kallal juba tagumiste hammastega.
![[Pilt: Jun13%5E04.JPG]](http://www.hot.ee/marti184/Jun13%5E04.JPG)
![[Pilt: Jun13%5E05.JPG]](http://www.hot.ee/marti184/Jun13%5E05.JPG)
Ilmselt tuleb kasutada Dnepri omi.
Motopoest sain õlifiltri ja sidurikettad, sinna jätsin 2 silindrit puurimisele.
Vana paak, mis tsiklil peal oli, oli roostest auklik.
Otsisin uue:
Paak, 1 plekkvelg ja 2 karbussi (K-63y, horisontaalsed kinnitused), ning üks K-62d karbuss oli kokku 500 kr kuldse börsi kaudu.
Lootsin, et saab paagil vana värvi säilitada, kuid nüüd kahtlen, sest sellel on kriime ja vähemalt 1 mõlk.
Karbussid olid enne müüja tsikli peal, kuid seadistus läks paigast ning ta ise tegi selle vist veel hullemaks. Igatahes, temast olid karbusside ülemised kaaned valetpidi peal ja siibrid tõusid vaid 1/3. Piltidel juba õigesti. Silindripea kinnitused on mul vertikaalsed, kuid karbussidel horisontaalsed. Ilmselt tuleb mul välja mõelda mingi vahejupp, kuidas need ikkagi ühendada.
Võtsin ka esihargi lahti. Leidsin selle pealt mingi koodi, kuid mis ajast on raaminumber esihargi küljes? Mis koodiga tegu on?
Rooste oli amorditorude kallal juba tagumiste hammastega.
Ilmselt tuleb kasutada Dnepri omi.