15-06-2005, 13:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-06-2005, 13:16 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
Täpselt nii lihtsalt see asi tegelikult käibki. Auto pool tegi eile ka ühe järjekordse eelülevaatuse 1970 aasta Mersule. See konkreetne mees tahtis saada suuniseid \"musta numbri\" saamiseks. Auto ise ligemale 100% originaalsena säilinud W114 250Automatic. Kuid täna veel \"ellidi\" hulka ei saa kuuluda, sest: mootoriruum on tegemata. Nimelt viimase aja trend on auto väljast ja siseruumist läikima lüüa, kuid vähemalt pool autost on kapotialune. Rooste, tolm, pask jne ei saa mitte kunagi musta numbrit, olgu või 101% originaal. Seega tuleb IGAL numbritaotlejal kõigepealt väga kriitilise pilguga oma auto mootor, juhtmestus, voolikud jne üle. Tavalised asjad, mis on roostetanud, on pidurivõimendi, radiaator(värv maas) ning õhufiltri kopsik. Need tuleb värvida. Värvida tuleb vajadusel ka plokk, kaas, sisselase. Roostes võib olla vaid väljalase, kuid äsja restaureeritud sõiduil peaks ka seal põlemata värvi jälgi näha olema. Mootoriruum PUHTAKS pesta, vajadusel kasvõi vana hambaharjaga nurgatagused puhtaks nühkida jne. Kuna auto peab olema KOMPLEKTSELT restaureeritud ja uued masinad 90% originaalid, siis peab auto välja nägema alt/pealt/seest, kui müügisalongis seisev uus auto.
Konkreetse Mersu puhul tuleb siis pisut mootoriruumi korrastada(väga vähe), ajajooksul tekkinud paar mullikest eemaldada, üks ukse sisemise avamislingi must plastmassist ilusisu leiga, üks prillitasku pisut kõbida, ühe esiistme põhjakatte rebend parandada(u. 5cm), auto alt puhtaks pesta ja veermikudetailid värvida ja ongi kõik. Ei ole palju teha? Iseenesest \"meelotshi\", kuid miskit pole teha, tase ONGI NII KÕVA. Kui hr.Pappel paneb oma Dodge kõrvale, siis tal ongi õigus norida. JA näiteks soomlaste MR-autod on kõik ideaalsed. Ehk pöörake tähelepanu DETAILIDELE, restaureerimine ongi nokkimistöö.
Konkreetse Mersu puhul tuleb siis pisut mootoriruumi korrastada(väga vähe), ajajooksul tekkinud paar mullikest eemaldada, üks ukse sisemise avamislingi must plastmassist ilusisu leiga, üks prillitasku pisut kõbida, ühe esiistme põhjakatte rebend parandada(u. 5cm), auto alt puhtaks pesta ja veermikudetailid värvida ja ongi kõik. Ei ole palju teha? Iseenesest \"meelotshi\", kuid miskit pole teha, tase ONGI NII KÕVA. Kui hr.Pappel paneb oma Dodge kõrvale, siis tal ongi õigus norida. JA näiteks soomlaste MR-autod on kõik ideaalsed. Ehk pöörake tähelepanu DETAILIDELE, restaureerimine ongi nokkimistöö.