16-06-2005, 21:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-06-2005, 22:45 PM ja muutjaks oli Edel.)
Jõudsin kah täna õhtul kella 18.20 ajal EMEXi juurde ning siis olid need juba territooriumile aetud. Kui mina sealt minema läksin,siis sõitis vedur eest ära.
Kõik 8 vagunit olid seal,EVR nummerduse järgi siis pidi olema rivi selline: 2312-3312-3311-2311/2110(ER2)-3310-3309-2309
Vastavalt on vagunid originaalnummerduse järgi siis: Koosseis 2311/2312=ER1-57;
2110=ER2-806-07;
3310=ER1-39-08;
3309=ER1-15-10;
2309=ER1-32-09;
Pilti sain põhiliselt teha 2309 poolsest otsast,vorpisin neid hulgi teha.
Praeguse seisuga on Eestis ER1 vagunitest alles vaid Haapsalus olev 2303 (ER1-06-09) ja Järvel ER1-81-10.
Ka 90-te aastate keskpaiku müüdi Eesti Põlevkivile mitu ER1 haakevagunit ja tänaseks peaksid need olema halli värvi ning kuuldavasti liikuma mingisuguse manööverveduri TEM-i veol.
ER1 elektrirong on Eestis nüüd ajalugu....
Kõik 8 vagunit olid seal,EVR nummerduse järgi siis pidi olema rivi selline: 2312-3312-3311-2311/2110(ER2)-3310-3309-2309
Vastavalt on vagunid originaalnummerduse järgi siis: Koosseis 2311/2312=ER1-57;
2110=ER2-806-07;
3310=ER1-39-08;
3309=ER1-15-10;
2309=ER1-32-09;
Pilti sain põhiliselt teha 2309 poolsest otsast,vorpisin neid hulgi teha.
Praeguse seisuga on Eestis ER1 vagunitest alles vaid Haapsalus olev 2303 (ER1-06-09) ja Järvel ER1-81-10.
Ka 90-te aastate keskpaiku müüdi Eesti Põlevkivile mitu ER1 haakevagunit ja tänaseks peaksid need olema halli värvi ning kuuldavasti liikuma mingisuguse manööverveduri TEM-i veol.
ER1 elektrirong on Eestis nüüd ajalugu....
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...