19-06-2005, 21:14 PM
Sõidurattaks on 30-date Pofabor. Hetkel tänapäevase käiguvahetusega ja kitsaste võiduka topeltvelgedega. Väga mugav ja väga väle liikur. Muidu on kõik peale porilaudade ja sadula olemas ja uute detailide paigaldamisega midagi keevitatud ega viilitud ei ole.
Naiste Lippert. Leidsin vaid lausroostes raami, sellele otsisin suvalisi vanaaegseid juppe külge ja seegi sai tänapäevased jooksud. Sellega sõidab praegu sõbratar.
Inglise LBC. Selle ostis vanaisa 1927.aastal, kui oli 14-aastane. Alles on vaid raam ja lenks, ülejäänud jupid on ka vanaaegsed, muist vanametallist leitud, muist Kurtnast ostetud. Sõidab.
Kõige komplektsem on LeFuran, aga on hetkel laiali, raam on puruks. Plaanin restaureerida täielikult.
Viimane rattarestaureerimine oli isa Sputniku taastamine, selle oranz metallikvärvgi sai segatud punasest ja kollasest nitrovärvist ja sisse sai alumiiniumpulbrit segatud. Originaalmärgid sai digifotokaga maha pildistatud, parandatud ja koopiakeskuses kleepekapaberile taastrükitud. Rattad ja käigud said ka tänapäevased, pidurid jäid originaalid.
Naiste Lippert. Leidsin vaid lausroostes raami, sellele otsisin suvalisi vanaaegseid juppe külge ja seegi sai tänapäevased jooksud. Sellega sõidab praegu sõbratar.
Inglise LBC. Selle ostis vanaisa 1927.aastal, kui oli 14-aastane. Alles on vaid raam ja lenks, ülejäänud jupid on ka vanaaegsed, muist vanametallist leitud, muist Kurtnast ostetud. Sõidab.
Kõige komplektsem on LeFuran, aga on hetkel laiali, raam on puruks. Plaanin restaureerida täielikult.
Viimane rattarestaureerimine oli isa Sputniku taastamine, selle oranz metallikvärvgi sai segatud punasest ja kollasest nitrovärvist ja sisse sai alumiiniumpulbrit segatud. Originaalmärgid sai digifotokaga maha pildistatud, parandatud ja koopiakeskuses kleepekapaberile taastrükitud. Rattad ja käigud said ka tänapäevased, pidurid jäid originaalid.