27-06-2005, 17:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-06-2005, 17:30 PM ja muutjaks oli valdo.)
Olen eelmise kahe kommentaariga 100% nõus. Meenuvad 1990ndad, mil:
1. Hävitati viimased tsaariaegsed reisivagunid Ülemiste sillarongis (Haapsallu jõudsid ÜHE vaguni armetud riismed).
2. Hävitati D1 diiselrongid ja viimased 2 müüdi maha. MITTE AINSATKI D1 kompleksset vagunit ei ole Eestis alles huvilistele vaatamiseks (Paljassaares ja Pääskülas on kahe vaguni vrakid).
3. Järati puruks suur auruvedurite park Valgas (olen näinud, kuidas samad kullinokad EMEXis purustavad L-vedurit).
4. Põletati Valgas maha Eestis 1920-30ndatel ehitatud reisivagun (viimane säilinud laiarööpmeline?)
5. Lõigati puruks KÕIK TR9 trollid, mida maha ei müüdud.
6. Lõhuti maha Paberi tänava paberivabriku ajaloolised tootmishooned 1850ndatest aastatest koos osalt säilinud sisseseadega.
Kas tõesti N.Liidu aegne mentaliteet jätkub? Ma saan aru, et raha on armas, aga kas terve Elektriraudtee kui suure firma jaoks oli tõesti ühe odavama uue rahvaauto hind nii magus suutäis? Rohkem nad nelja ER1 vaguni eest ehk ühe koosseisu eest vaevalt et said, sest maha tuleb arvata vedu ja lõhkumine.
Kurb
Jääb vaid üksik nukker juhtvagun Haapsalus
1. Hävitati viimased tsaariaegsed reisivagunid Ülemiste sillarongis (Haapsallu jõudsid ÜHE vaguni armetud riismed).
2. Hävitati D1 diiselrongid ja viimased 2 müüdi maha. MITTE AINSATKI D1 kompleksset vagunit ei ole Eestis alles huvilistele vaatamiseks (Paljassaares ja Pääskülas on kahe vaguni vrakid).
3. Järati puruks suur auruvedurite park Valgas (olen näinud, kuidas samad kullinokad EMEXis purustavad L-vedurit).
4. Põletati Valgas maha Eestis 1920-30ndatel ehitatud reisivagun (viimane säilinud laiarööpmeline?)
5. Lõigati puruks KÕIK TR9 trollid, mida maha ei müüdud.
6. Lõhuti maha Paberi tänava paberivabriku ajaloolised tootmishooned 1850ndatest aastatest koos osalt säilinud sisseseadega.
Kas tõesti N.Liidu aegne mentaliteet jätkub? Ma saan aru, et raha on armas, aga kas terve Elektriraudtee kui suure firma jaoks oli tõesti ühe odavama uue rahvaauto hind nii magus suutäis? Rohkem nad nelja ER1 vaguni eest ehk ühe koosseisu eest vaevalt et said, sest maha tuleb arvata vedu ja lõhkumine.
Kurb


Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel