In memoriam: ER1 elektrirongid :(
#30

valdo Kirjutas:Olen eelmise kahe kommentaariga 100% nõus. Meenuvad 1990ndad, mil:
1. Hävitati viimased tsaariaegsed reisivagunid Ülemiste sillarongis (Haapsallu jõudsid ÜHE vaguni armetud riismed).
2. Hävitati D1 diiselrongid ja viimased 2 müüdi maha. MITTE AINSATKI D1 kompleksset vagunit ei ole Eestis alles huvilistele vaatamiseks (Paljassaares ja Pääskülas on kahe vaguni vrakid).
3. Järati puruks suur auruvedurite park Valgas (olen näinud, kuidas samad kullinokad EMEXis purustavad L-vedurit).
4. Põletati Valgas maha Eestis 1920-30ndatel ehitatud reisivagun (viimane säilinud laiarööpmeline?)
5. Lõigati puruks KÕIK TR9 trollid, mida maha ei müüdud.
6. Lõhuti maha Paberi tänava paberivabriku ajaloolised tootmishooned 1850ndatest aastatest koos osalt säilinud sisseseadega.

Kas tõesti N.Liidu aegne mentaliteet jätkub? Ma saan aru, et raha on armas, aga kas terve Elektriraudtee kui suure firma jaoks oli tõesti ühe odavama uue rahvaauto hind nii magus suutäis? Rohkem nad nelja ER1 vaguni eest ehk ühe koosseisu eest vaevalt et said, sest maha tuleb arvata vedu ja lõhkumine.

Kurb Sad Jääb vaid üksik nukker juhtvagun Haapsalus Sad
Ma ei tea kas ma olen nii vanamoodne ja soviedi kaswatusega aga too ,mis praegu toimub on jube.Ärgu solvugu praegused raudtee ülemused ja ka muud kes on seotud transpordiga.Kunagi saate ka Teie vanaks ja kõikse teieagsed rongid ,trammid ,trollid ja bussid saawad mälestuseks lapsepõlvest.Siis wõib-olla saadate aru mis tegematta jäänud.Mul senini kahju ,et ise tollele mõttele ei tulnud (aga tol ajal tundusid Ikarused ja TA olevat nii igapäiwased)ja ,et AMF nii hilja alustas.Kõik on paraku oleks.Samas tore ,et päästetakse weel toda mida päästa annab.See ainult 41 aastasePETSS i arwamus asjast enesest,mis ei pruugi ühtida nooremate inimeste arvamusega mitte ainult vanatehnika hoidmiselt tulewastele põlwedele.
Vasta


Sõnumeid selles teemas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne