minsk paugub
#12

To susserdis: Soovitan lugeda A Palu raamatut \"Mootorrattad - ehitus, ekspluatatsioon ja sõidutehnika\" lehekülgedelt 93 - 100. Igal süütesüsteemil on ära märgitud kondensaator. Lk 97 on juttu ka türistorsüütest e \"hõbkarbist\" :
Türistoriplokk koosneb kontaktitut katkestust tagavast türistorist ja suure mahtuvusega kondensaatorist. Püsimagnetitega hooratta pöörlemisel indutseeritakse süüteseadme toitemähises 2 vahelduva suunaga vooluimpulsid. Hooratta ühe pöörde vältel laevad need kondensaatori 200... 250-V pingeni. Hetkel, kui hooratta magnetpooluse keeleke möödub anduri südamikust, indutseeritakse selle mähises 5...8-V pingega vooluimpulss. Viimase negatiivne poolperiood sulgub läbi dioodi , positiivne aga tekitab türistori tüürahelas voolu. Türistor avaneb ja kondensaator saadab läbi süütepooli primaarmähise tugeva tühjenemisvoolu, mis põhjustab sekundaarmähises 15000... 16000-V kõrgepinge tekkimise ja võimsa sädeme süüteküünlas.
Edasi palun PT kaudu, ei tahaks teemat risustada.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
minsk paugub - Autor: mikk46 - 22-06-2005, 21:09 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne