13-07-2005, 16:11 PM
... ja mitte ehitada, aga osta. on sellised alumiinium raami peal mõnusad kärud. mingi tugevam present on raami ümber tõmmatud, mingi plast siin ja plast seal ning kinnituvad tagumise ratta ... ää ... selle koha külge, kust ratas raami külge kinnitub ja sama kiirkinnitusmutri taha. ise vedasin seal 60 kg trääni ca 300 km - pidas vastu küll ning isegi metsateel juurikate ja küngaste vahel/peal säilis manööverdusvõime.
tahan öelda seda, et kui sa ehitad suure monstrumratta - sis see on selline kohmakas ja raske. mingi järel lohistatav käru on mõnus kerge ja manööverdusvõimelisem - lisaks saab kruusateedel kurvides mõnusalt käru liputada
ja saab ära võtta, kui vaja pole. NB! ja sellise käru saad ise ka valmis keevitada.
aga noh, aitab OT\'st ... teema algataja idee ikkagi kolmerattaline ehitada. midagi asjalikku muud öelda pole, lihtsalt ise olen järgiveetavate kärude fänn (ka autode puhul) ... ja mina arvan, et Martti idee on õige - üks vedav ratas (tagumine) ning esimene pool koos kastiga on keerav osa. ehk siis praeguse ratta kahvli külge monteerid suure kasti ja siis kastile rattad alla/külge (näiteks liiguvad ringi sellised jäätisekärud, mis näevad välja nagu oleks kaherattalisele jäätisekärule pool jalgratast külge pandud)
tahan öelda seda, et kui sa ehitad suure monstrumratta - sis see on selline kohmakas ja raske. mingi järel lohistatav käru on mõnus kerge ja manööverdusvõimelisem - lisaks saab kruusateedel kurvides mõnusalt käru liputada

aga noh, aitab OT\'st ... teema algataja idee ikkagi kolmerattaline ehitada. midagi asjalikku muud öelda pole, lihtsalt ise olen järgiveetavate kärude fänn (ka autode puhul) ... ja mina arvan, et Martti idee on õige - üks vedav ratas (tagumine) ning esimene pool koos kastiga on keerav osa. ehk siis praeguse ratta kahvli külge monteerid suure kasti ja siis kastile rattad alla/külge (näiteks liiguvad ringi sellised jäätisekärud, mis näevad välja nagu oleks kaherattalisele jäätisekärule pool jalgratast külge pandud)