Piiratud juhtimisõigusega juhi kõrval olev isik peab olema kaine?
#7

Jah Zten00, koolitus oli sama, aga näiteks eksamiküsimusi oli vähem. Vähemalt eelmine kevad, kui mina esmased tegin, siis oli küll piimakatel vähem küsimusi. Ja fakt on see, et 16-aastane evib üldjuhul väiksemat vastutustunnet, kui 18-aastane. Loomulikult leidub ka erandeid.

Noorte juhtide endi ja ka kaasliiklejate elu ja tervise huvides võiks minuarvates olla kehtestatud (eri)võimsuspiirang. Kuigi ohtikku sõitu võib viljeleda loomulikult ka aeglase ja jõuetu autoga.

Läheb OT-ks ära, aga ka 90km/h piirang on jaburuse tipp. Vähemalt 100km/h peaks olema kui üldse, sest - 1. Piiratud kiirus ahistab noort ja kuumaverelist juhti, mistõttu võtavad paljud oma \"kapsalehed\" esimese paari kuu jooksul maha ja märgid ei täida oma eesmärki - hoiatada teisi liiklejaid juhi väheste oskuste eest. Pigem sõitku lubatu piires, aga märgiga.
2. Näiteks Tallinn - Pärnu mnt-l on suures osas piirkiirus 100km/h, kuid tee üheniidiline ja need vähesed noored juhid, kes sõidavad lubatu piires ja \"lehtedega\" põhjustavad kolonne, millest uljaspead saavad hulljulgeid möödasõite teha. Loomulikult tekivad kolonnid ka niisama, kuid milleks neid juurde tekitada? See 10-20km/h kiiruselisa ei ole minuarvates midagi nii kohutavat, et seda kartma peaks.

Aga vahtralehemärgid peaksid igaljuhul säilima, ainult ilma kiirusepiiranguta. Vähemalt niipalju on õnneks seaduseseppadel mõistust pähe tulnud, et u 5 aastat tagasi kaotati 70km/h piirang algajatele juhtidele.

Ohutut liiklemist ja austust kaasliiklejate vastu!
Vasta


Sõnumeid selles teemas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne