18-07-2005, 01:24 AM
Ettevõtmine on paraja keerulisusega, sest libedalt sujuvatest asjadest ei õpi ju midagi. Kogu see asi on lihtsalt hobi, millest ei peagi midagi erilist välja tulema. Lõpptulemusele orienteerumise puhul tulnuks mootori kokkupanekul veidi teistsuguseid juppe kasutada. Samas pole ju erilist mõtet kulutada raha racing spec nuka või keraamilise kattega kolbide peale, kui gaasitrossi ühendamise juures muud peale kukla kratsimise teha ei oska. Kolistan oma ämbrid täna läbi ja järgmise mootori juures vaatan, kuidas mingisugune hädapärasest kriipsuke parem võimsus ka saavutada. Roomat ei ehitatud ka ühe päevaga.
20k läbisõit on ju üsna okei, mina sõidan ehk 10-15 tuhat aastas ja kahe aastaga on kummisegu niivõinaa vananenud. Pidamise kohta ei oskaks ka siis kosta, kui auto sõidaks, sest võrdlusmoment ju puudub, aga ega odavalt rehvilt ei saagi liiga palju nõuda. Samas on valikuvõimalused ka üsna piiratud, sest korralikke rehve 13\" veljele enam vist eriti teha ei taheta. Peaks mingi hetk proovima 15\" velgi koos 185/55 või 195/50 kummidega, idee kohaselt võiksid alla mahtuda küll ja nendes mõõtudes on juba selliseid mudeleid ka saada, mille reklaamikampaanias ei rõhuta energiasäästlikusele ja saja-aastasele vastupidavusele
20k läbisõit on ju üsna okei, mina sõidan ehk 10-15 tuhat aastas ja kahe aastaga on kummisegu niivõinaa vananenud. Pidamise kohta ei oskaks ka siis kosta, kui auto sõidaks, sest võrdlusmoment ju puudub, aga ega odavalt rehvilt ei saagi liiga palju nõuda. Samas on valikuvõimalused ka üsna piiratud, sest korralikke rehve 13\" veljele enam vist eriti teha ei taheta. Peaks mingi hetk proovima 15\" velgi koos 185/55 või 195/50 kummidega, idee kohaselt võiksid alla mahtuda küll ja nendes mõõtudes on juba selliseid mudeleid ka saada, mille reklaamikampaanias ei rõhuta energiasäästlikusele ja saja-aastasele vastupidavusele
