18-07-2005, 21:10 PM
tõnn Kirjutas:1.mida teha läbiroostetanud poolraamiga?
lõikaks välja ja väänaks paksemast plekist uue ja keevitaks asemele, või raudharjaga puhtaks, roostetanud kohale roostesurma ja keevitaks tugevdused või plekid peale?
2.kas vana rooste aukudega põhjapleki peab ära lõikama, või teeks puhtaks, laseks roostesurma ja keevitaks uue pleki alla poole, et jääb nagu topeltpõhi?
3. kas auto põhjaplekiks sobib panna mõne teise auto katuseplekk, või peaks eelistama mõnda paksemat plekki või sellist lainelist nagu originaalis on?
4. mis juhtub kui roosteaugud kinni pahteldada või klaasplastiga katta?
5. millist roostesurma eelistada?
1. a) vahetada uues vastu välja b) lõigata läiroostetanud kohad välja ja keevitada uued asemele c) teha põlve otsas ise uus.
2. Loomulikult tuleb läbiroostetanud kohad välja lõigata ja uued asemele keevitada! Igastgune topeltplekk on uus roostekolle.
3. Uus plekk peaks terase paksuselt ja enamvähem kvaliteedile olema algsete parametritega.
4. Kui väiksemgi rooste alles jäi, hakkab uuesti roostetama ja kobrutab lahti.
5. Flora oma. Aga lahjendamata kujul. Toimib.
Soovitab tegelikult tutvuda Unicweb.ee -s Märt Aarne töödega kere osas
![Wink Wink](https://forum.automoto.ee/images/smilies/wink.gif)
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.