22-07-2005, 09:51 AM
Banneri kohta on targemad inimesed teinud uurimusi ja leidnud, et sinna klikitakse ainult siis, kui asi on uus. Mingi hetk hakkab inimese silm toimima filtrina, mis selekteerib välja ainult teda huvitava sisu, ehk siis foorumi sisu. Selleks, et banner sellega harjunud inimese silma köidaks, peab ta olema silmatorkavam kui järgmine - olema roosa, vilkuv või piiksuv. Vaata mõnda levinud portaali, nagu delfi, ilm.ee vms ja mõtle, kui palju sa tegelikult nendele banneritele tähelepanu pöörad - kas sa üldse neid loed? Sama asi toimub turuplatsi all - olgugi et seal on kaks tähtsustatud teemat reeglitega, ei loe neid vist keegi. Iga päev algab vähemalt minul reeglitele mittevastava kola kustutamisega sealt. Inimese silm harjub selle \"kärbsemustaga seal üleval\" ära ja vaatab sealt laksti mööda.
Ja kas sa ikka tahad roosat ja piiksuvat bannerit praegusele automoto foorumi üsna soliidsele esilehele?
Automoto foorumi praegune poliitika on bannereid ülaltoodud põhjustel mitte kasutada. Nende efektiivsus on kaheldav ning visuaalselt on need koledad. See võib kunagi muidugi muutuda, aga hetkel on nii ja silmapiiril ei ole selliseid argumente banneri poolt, mis oma tugevusega seaks praeguse olukorra kahtluse alla.
Samas kuidas oleks mailinglistiga, et soovijad annavad oma mailiaadressid ja me saadame info lisaks foorumile ka nendele aadressidele? Kes oleks huvitatud?
Ja kas sa ikka tahad roosat ja piiksuvat bannerit praegusele automoto foorumi üsna soliidsele esilehele?
Automoto foorumi praegune poliitika on bannereid ülaltoodud põhjustel mitte kasutada. Nende efektiivsus on kaheldav ning visuaalselt on need koledad. See võib kunagi muidugi muutuda, aga hetkel on nii ja silmapiiril ei ole selliseid argumente banneri poolt, mis oma tugevusega seaks praeguse olukorra kahtluse alla.
Samas kuidas oleks mailinglistiga, et soovijad annavad oma mailiaadressid ja me saadame info lisaks foorumile ka nendele aadressidele? Kes oleks huvitatud?