26-07-2005, 21:40 PM
1958-64 oli tootmises LAZ-695B (vene B),millel Sahaari mootor ja taga õhuvõttur.Samuti polnud neil tuuleklaasiesist \"nokka\".
1964-70:LAZ-695E.Mootor ZIL-130,taga õhukogur,tuuleklaasi peal \"nokk\".
1970-76:LAZ-695M.Mootor 130,tagaosa kandiline,ilma õhukogurita,esiosa ümar ja eesmine voldikuks kolmeosaline (nagu ka eelnenud mudeleil).Tagasild esmakordselt Raba.
1976-200?-LAZ-695N.Kõige tuntum ja levinuim mudel hilisemas Eestis.Mootor originaalis 130.
Esimesed 695 katsemudelid ilmusid 1956,mootor sel 6-sil.ZIL-124.Sarnasusi olevat palju mingi tolleaegse Magiruse bussiga.
1964-70:LAZ-695E.Mootor ZIL-130,taga õhukogur,tuuleklaasi peal \"nokk\".
1970-76:LAZ-695M.Mootor 130,tagaosa kandiline,ilma õhukogurita,esiosa ümar ja eesmine voldikuks kolmeosaline (nagu ka eelnenud mudeleil).Tagasild esmakordselt Raba.
1976-200?-LAZ-695N.Kõige tuntum ja levinuim mudel hilisemas Eestis.Mootor originaalis 130.
Esimesed 695 katsemudelid ilmusid 1956,mootor sel 6-sil.ZIL-124.Sarnasusi olevat palju mingi tolleaegse Magiruse bussiga.
