moskvitsi sünni tuvastamine.
#4

janek555 Kirjutas:ja miks on kapoti all kaks kerenumbrit?

Kerenumbreid on üks.

N.Liidu tehnikal nummerdati reeglina keresid (nomerj kuzova), šassiisid (nomerj šassi) ja mootoreid (nomerj dvigatelja). See pärineb ajast, mil esiotsas säilis miski osa kandevraamist, mis kinnitati eest kerele (nt Pobi ja Volga 21)

Ametlikesse paberitesse klanti N.Liidu ajal neid kõiki; erandina praegusest, mil huvitab vaid kerenumber. Ja praegune kerenumber võib olla olenevalt ARKi töötajate teadlikkusest/teadmatusest kas algne kere- või šassiinumber. Või sageli hoopis miski isesisselöödud arvujoru, kuna remondid on algsed numbrid ja \"pirka\" kaotanud ära...


P.S. Panin pehmendusmärgi asemel j-tähe, nomerj lõpeb vene keeles pehmendusmärgiga.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta


Sõnumeid selles teemas
moskvitsi sünni tuvastamine. - Autor: janek555 - 27-07-2005, 23:43 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne