01-08-2005, 12:47 PM
valdo Kirjutas:Kui arvestada kasutuses olevate (olnud) peade järgi, siis maha on läinud viimase kümne aastaga 06, 15, 32, 39, 49, 57 ja 163, asemele tulnud pead (uute nr.-ga) 2401-2402, 2501-2502, 2111-2112 ja 2207-2208, nii et juhtvagunite paaride seis miinus 3! Praegu kasutuses olevaid koosseise 11. Vene ajal (alates SR-3-dest) mäletan, et hoiti Pääskülas sõidukorras 15-t koosseisu, nii et kahekümne-kolmekümne aastaga koosseisude arv vähenenud nelja võrra. Ja pole ka ime, reiside arv on proportsionaalselt umbes sama palju vähenenudEdR Kirjutas:Ei ostetud midagi. Tõmmati sõiduplaani lihtsalt vähe koomale. Eks vaata sõiduplaani,mitu korda elekter Klooga-Randa päevas sõidab....
Elektriraudtee võiks midagi uuemat soetada küll.
Milline on üldse viimane soetatud ekektriga liikuv asi? Kas 1980.a. olümpiaks soetatud kolm ER12 (6001-6003) järel on üldse midagi uut soetatud? Ei tea nagu, et peale Saksa U-Bahni vagunite, SR-3, ER1, ER2 ja ER12 midagi muud oleks soetatud... Või ma eksin?
Samas on suur posu ER1-sid juba Kuusakoski hammaste vahel... ehk siis ronge peab olema palju vähem kui nt 1980ndate lõpul?
