01-08-2005, 16:10 PM
Kõige hiljem meile saabunud koosseisud olid ER2-1293 ja 1294 (praegu siis 2105/2106 ja 2107/2108),mõlemad tulid Pääskülla 1988.aastal.
Kõige uuemad on juhtvagunid 2501 ja 2502 mis telliti Venemaalt 2002aastal.
Rongid 2207/2208 ja 2111/2112 on sammuti meil haakevagunitest ümberehitatud,ka 2401 ja 2402(tõenäoliselt ka 2103) on ümberehitatud teistest vagunitest.
ER12-6001,6002 ja 6003 tulid meile 1977,1981 ja viimane sammuti 1981.aastal.
Kunagi oli meil elektrivaguneid nii et vähe polnud,ER1-d tulid peaaegu kõik 10-vagunilistena,ER2-d aga nii 6,kui ka 8-vagunilistena.
Vagun 2110 (ER2-806-07) tuli kuulduse järgi ER1-81-ga koos ja oli kusagil pärapõrgus sammuti juhtvaguniks ehitatud.
Lisaks Pääskülale vedeles elektrivaguneid ka Männiku laos,kus ühel hetkel päris suur hulk neist ära põles ning maha kanti. Nii et pole mingi ime,et tänaseks sellest suurest vagunipargist midagi järel pole.
Alles on praegu rongid:
2101/2102 (4-vaguniline)
2103/2402 (enamasti 3-vaguniline)
2104/2401 (ka enamasti 4-vaguniline)
2105/2106 (4-vaguniline)
2107/2108 (4-vaguniline)
2111/2112 (3-vaguniline)
2201/2202 (4-vaguniline)
2203/2204 (4-vaguniline)
2205/2206 (4-vaguniline)
2207/2208 (siiani oli 3-vaguniline,viimaneaeg 4-ne)
2501/2502 (3-vaguniline)
Lisaks veel vagunid 3251,3252 ja 4252(või oli see 4251). Lisaks seisab jumal teab mis ajast veel ER12-6001-04 rohelistes originaalvärvides Pääsküla depoos. Pole teada,millal see viimati liinil käis.
Pääskülas punane manöövervedur MEV-1 on sammuti välja ehitatud ER2-1032 mootorvagunist.
Ongi vist kõik....
Kõige uuemad on juhtvagunid 2501 ja 2502 mis telliti Venemaalt 2002aastal.
Rongid 2207/2208 ja 2111/2112 on sammuti meil haakevagunitest ümberehitatud,ka 2401 ja 2402(tõenäoliselt ka 2103) on ümberehitatud teistest vagunitest.
ER12-6001,6002 ja 6003 tulid meile 1977,1981 ja viimane sammuti 1981.aastal.
Kunagi oli meil elektrivaguneid nii et vähe polnud,ER1-d tulid peaaegu kõik 10-vagunilistena,ER2-d aga nii 6,kui ka 8-vagunilistena.
Vagun 2110 (ER2-806-07) tuli kuulduse järgi ER1-81-ga koos ja oli kusagil pärapõrgus sammuti juhtvaguniks ehitatud.
Lisaks Pääskülale vedeles elektrivaguneid ka Männiku laos,kus ühel hetkel päris suur hulk neist ära põles ning maha kanti. Nii et pole mingi ime,et tänaseks sellest suurest vagunipargist midagi järel pole.
Alles on praegu rongid:
2101/2102 (4-vaguniline)
2103/2402 (enamasti 3-vaguniline)
2104/2401 (ka enamasti 4-vaguniline)
2105/2106 (4-vaguniline)
2107/2108 (4-vaguniline)
2111/2112 (3-vaguniline)
2201/2202 (4-vaguniline)
2203/2204 (4-vaguniline)
2205/2206 (4-vaguniline)
2207/2208 (siiani oli 3-vaguniline,viimaneaeg 4-ne)
2501/2502 (3-vaguniline)
Lisaks veel vagunid 3251,3252 ja 4252(või oli see 4251). Lisaks seisab jumal teab mis ajast veel ER12-6001-04 rohelistes originaalvärvides Pääsküla depoos. Pole teada,millal see viimati liinil käis.
Pääskülas punane manöövervedur MEV-1 on sammuti välja ehitatud ER2-1032 mootorvagunist.
Ongi vist kõik....
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...