moskvitsi sünni tuvastamine.
#6

janek555 Kirjutas:asi läks nüüd vähe segaseks.nimelt kerenumber kerel on sama mis al. sildil.teine nr. mis on kerele löödud aga mootori nr-ga kokku ei lähe.samas al. sildil on mootori nr. õige.mootor on orginaal.

Ehk selgitab seda näide minu Pobedast (1949.a.).

Kerenumber oli tal 6545 - see figureeris nii dokumentides kui oli löödud raudadega sisse ka torpeedo-osas olevale lapakale (tinaplönnile). Ehk siis see oli kere number (nomer kuzova). Sellega on asi hetkel ka registris. Seda numbrit pirka peal ei ole ega ole ka kunagi olnud.

Šassiinumber oli tal 6620 - see oli löödud pirka peale. Teadjamad mehed ja erialakirjandus räägivad, et sama number (nomer šassi) oli togitud sisse ka esimese poolraami sisse, kuid seal polnud korduvate keevituste/asendmiste tõttu näha enam midagi. Mis peamine - see number oli seotud esimese poolraamiga (šassiiga), mitte kerega. Millal ja kus dokumentides ta oli fikseeritud, seda ma ei tea. Taastatud EVs 1990ndatel figureeris ARKis igatahes juba ainult kerenumber, 6620 ei olnud enam esindatud. Vanem arhiiv kas ei ole säilinud või ei ole mina oma Pobi kirjet selles näinud. (Kes tahab, võib uurida - A 9104 EA anti talle 1980ndatel välja).

Mootorinumber oli tal 6990 - see oli löödud mootoriploki ülaossa. Sama number (nomer dvigatelja) oli löödud ka pirka sisse. Arvatavasti fikseeriti see number ka N.Liidu aegsetes dokumentides, EV paberites 1990ndate algul seda enam polnud.


Vast Sinu Mossel miski sama skeem kehtis?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta


Sõnumeid selles teemas
moskvitsi sünni tuvastamine. - Autor: janek555 - 27-07-2005, 23:43 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 8 külali(st)ne