Kadet b mootorivahetus
#8

Mootori vahetusest nii palju, et Opel Ascona 18E läks sinna peale sama kergelt kui ükspuha mis muu mootor. Ehk siis V6 läheb sinna arvatavsti isegi kergemini kui R4.
Kas sel mõtet on, otsustad ise. Peale selle peaks ARKi seisukohalt olema kõige mõtekam sinna 1.9S paigutada, kuna see oli ka tootmises - pole vaja expertiisi. Samas kinnitused vist 1.1N mootoriga on ikkagi erinevad. Et ARK üldse lubaks ümberehitust, peab mootor jääma alla 117hj ja alla 2.25L. Seega ohc mootir C20NE, ja CIH moto 22E on suht maksimum.

Kui 1.1 moto võtad maha, pead vahetama ka käigukasti ja tagasilla, kuna väike käigukas ei lähe teistele ja tagasild ei kannata 175 rehvidega startimistki. Kardaani pead niikuinii laskma teha. Kui sul on juba spiraalvedrudega tagasild, siis manta sild läheb sinna asemele peaaegu 1:1.
Väga rasket mootorit pole mõtet sinna panna, kui sa just esi-lehtvedru vahetama ei hakka Big Grin ja juhitavus kaoks.

Ühesõnaga mootori vahetus tähendaks täielikku auto tehnika ümberehitust.

Kui jääd siiski 1.1 peale, siis tea, et mul seisab 1 väidetavalt korras Big Grin mootor koos 10a seisnud mingi weber karpaga, aastast ca 70. Peale selle, kui hästi otsida, peaks mull olema ka veel 1 komplektne plokikaas + praoga komplektne plokk ning käigukast. Tagasillad said aga otsa Big Grin. Uglyanti\'l vist vedeleb kah vist veel mingeid juppe 2D sedan variandist.
Komplekteerisin praktiliselt kahest kadettist ühe kokku - ja seega muid juppe eriti pole.
siin foorumis \"ints\" põhimõtteliselt kandideerib eelisjärjekorras kõikidele alles jäänud osadele.

68\' Kadett B 2d Sedan - 18E (tuksub)
97\' Astra F Caravan Motion - X20XEV
83\' Ascona C SR/E - > müün juppe
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Kadet b mootorivahetus - Autor: Charly - 12-04-2005, 14:40 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne