Muudatused kohustuslikus liikluskindlustuses
#19

sass Kirjutas:Rootsi registrist ei tea ma midagi ,aga Soome oma maksude poolest eriline \"sõbrariik\" ei ole.Nn. museoregiser-isse sõidukit saada on tunduvalt keerulisem kui meil. Ja selles registris olevale sõidukile kehtib rida piiranguid. Näiteks ei saa seda riigist välja müüa, ei saa lammutada ega lihtsalt registrist kustutada, (mõjuva põhjusega siiski saab).Museoregisteri autodele on küll mitmeid maksusoodustusi, kuid kasutada saab meid näiteks 30 päeva jooksul aastas ja need kasutatud päevad peavad olema omakorda mingis registris registreeritud. Samas Museoregisteri riigilõiv oli jälle väga kõrge, seal oli mitmeid variante, aga ei saanud päris aru, milles point peitub. Kui valetan, siis palun mitte mind süüdistada, seda juttu rääkis mulle üks hästi tüse ja suurt kasvu Soome vanapapi, lehviva valge habemega.Jutuajamine toimuseelmisel aastal Palmse laadal.Tundus kompetentne papi olema.

Üldjoontes nii see seal käib jah. Harrastussõidukitele, mis ei ole Museorekisteris on näiteks jubekõrge aastamaks, mis ei sõltu sellest, kas sa sõidad autoga iga päev või ainult 3 korda aastas, kõik riigilõivud on kordades kõrgemad jne., mille kõrval see meie tasuta lepingu nõue on poisike.

Aga no Eestis on ju ilm kehv ja banaanid kallid, kolime kõik Aafrikasse.

Toetan muidu Valdo algatust, arvatavasti ei arvestata seaduste juures vanatehnika spetsiifikaga just selle pärast, et seaduse koostajad ei oska neid nüansse ette kujutada. Vaevalt, et \"pulkadena garaazhis olev auto\" on mingi tohutult laialdane harrastus, mille lepingutega katmata jätmine toob kaasa tohutu laastamistöö kindlustusseltside kasuminumbrites. Samamoodi on mitme teise seadusesättega.
Vasta


Sõnumeid selles teemas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne