06-08-2005, 13:47 PM
mrt36 Kirjutas:Tervist!
Nüüd siis on asi nii kaugel, et kõik osad on liivapritsiga puhtaks lastud ja krunditud. Ainult et lasin kogematta valed sumbutid puhastada, aga see selleks.
Natukene on vaja pahteldada porilaudu ja varsti saab ehk üle värvida, värviks tuleb miski sinine, kuid võite erinevaid lahendusi pakkuda.
Üks probleem on, kuidas esikahvli amordi torud ära tulevad, liivapritsis katsime need üldse kinni ja veel kuidas lenksu küljest gaasi \"tohl\" ära käib, seal on üks kroomitud \"junn\" ees mida ma kätte ei saanud aga kui see kätte saada siis vist loogiliselt võttes peaks ta ära tulema, on mul õigus?
Ja puterdamise probleemi sain ka enne lahti võtmist likvideeritud, nimelt karbuss K-28 on jah originaal küll kuid see oli võetud mingilt vanalt pritsupumbalt mis töötab koguaeg ühtlaste pööretega ja seepärast ei lasknud pöördesse mootorit, aga panin uuema karbussi K-62 (vist oli see) ja nagu olema peab, minek oli väga, tööle läks hästi, ja töötas ka kenasti.
Pildid siin
