Teema on suletud

Ikarus, osa 3

Armatuurlaud ja rooliratas EI OLE MITTE MILLESTKI \"aretatud\" ,vaid sellised olidki varasematel kandilistel Ikarustel ,nii 250 ,255 kui ka 260 ja 280. 260 olid uste avamise ja sulgemise nupud sellisel juhul kahes järjestikuses horisontaalreas (3+3) armatuurlaua allosas. 280 ilmselt siis analoogiliselt 4+4 ,kuid seda pole ise näinud kuna sellise armatuurlaua ajal Tartus veel 280 ei olnud. Millal täpselt SimmuJee piltidel näha olev armatuurlaud uuematüübilisega asendati ,ma ei tea. Igatahes 80.-te alguses sõitsid Tartu linnaliinidel nii vanema kui ka uuema armatuurlauaga Ik 260-d. See ,et tegu veel vanatüübilise armatuurlauaga isendiga ,teeb SimmuJee piltidel nähaoleva bussi VÄGA väärtuslikuks ning seetõttu tuleks sellel kindlasti silm peal hoida. Ise pole sellise armatuurlauaga Ikarust enam aastaid kohanud. Sellise vanemat tüüpi armatuurlauaga pikamaa-Ikarusega ,ei mäleta kas oli 250 või 255 ,olen samuti oma teadliku elu jooksul vähemalt ühel korral sõitnud.
[/quote]



Esimest korda kuulen sellisest. Olen 80-tel aastatel reisijana Ikarustega küll sõitnud aga sellise juhikohaga ei mäleta küll mitte ühtegi korda. Piltidel ilmselt mingi 70-tel toodetud igivanat tüüpi Ikarus.
\"Pirkalt\" oleks saanud valmistamise aastat vaadata.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Teema on suletud


Sõnumeid selles teemas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne