V-50 mootorile sae karbuss
#5

zten00 Kirjutas:Ega siis 15a. tagused saed pole sellised nagu tänapäeval.

Viimase 15 aasta jooksul ei ole sae tööresiimid ja siit lähtuvalt ka karburaatori konstruktsiooni eripärad muutunud.

Ehk siis - saelt nõutakse kahte asja:
a) täistuuridel (töö ajal) suurt võimsust
b) stabiilset tühikäiku (töö vaheaegadel)

Keskmistel tuuridel ei ole võimsust vaja, kuna nendes tingimustes saagi ei ekspluateerita. Ja nagu kaasfoorumlane sass juba siin mainis, on sae karburaatorid tihti neis tingimusis jõuetud. Mis kehtib nii tollaste kui ka uute saagide kohta.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembri lõpuni avatud L.P 11-18
Vasta


Sõnumeid selles teemas
V-50 mootorile sae karbuss - Autor: mixix - 11-08-2005, 08:09 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne