11-08-2005, 19:48 PM
Kõigi N.Liidus valmistet kahekäiguliste mootorite esimene \"pääsuke\" oli Š-50, kõik hilisemad (Š- ja V-seeriad) olid selle modifikatsioonid või edasiarendused. Ning Š-50 peaks olema täpne või peaaegu täpne koopia Jawa mopeedimootorist.
Muide, esimesed Riga-1-d olid varustet Jawa mootoriga, alels hiljem asendati see \"kodumaise\" Š-50ga.
Ehk siis kokkuvõtteks - suvalise Š- või V-seeria rõngad peaksid minema, sest silindri läbimõõtu/kolvikäiku küll keegi muutnud pole...
Kui ma milleski eksisin, siis las kaasfoorumlane oldmoped parandab mind.
Muide, esimesed Riga-1-d olid varustet Jawa mootoriga, alels hiljem asendati see \"kodumaise\" Š-50ga.
Ehk siis kokkuvõtteks - suvalise Š- või V-seeria rõngad peaksid minema, sest silindri läbimõõtu/kolvikäiku küll keegi muutnud pole...
Kui ma milleski eksisin, siis las kaasfoorumlane oldmoped parandab mind.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18