2 esiharki
#4

sass Kirjutas:Teisel pildil tundub olema esimese Minski hark.

Ei taha mitte kohe uskuda.

Esimesed Minskid (tüübitähesega muide M-1-A nagu Moskvadki) olid praktiliselt DKW RT 125 replikad. Teatavasti oli RT 125-l rööpkülik-esihark ja ilma laiendusteta porilaud ees.

Hiljem arendasid nii Moskva tehas, Minski tehas kui ka Degtjarovi nimeline tehas (K-d) RT 125-t kõik veidi omas suunas edasi. Tean igatahes kindlalt, et 1954. aastal Minski tehasest väljunud M-1-A-l on juba teleskoop-esihark, kuid esiporilaud on jäänud veel kitsaks, st ilma laiendusteta. Oman sellise isendi kasutajajuhendit.

Lihtsalt ei taha uskuda, et hiljem, mil Minski tehas võttis kasutusele moodsama ja Vene teedeta alas sobivama laiendustega porilaua (pildil), läks ta teleskoobilt üle vanamoodsamale esihargile (pildil).

Pakun siiski jätkuvalt Moskva tehase M-1-M-ile kuuluvat seda esiotsa.


Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme septembris avatud L,P 11-18
Vasta


Sõnumeid selles teemas
2 esiharki - Autor: riivo - 11-08-2005, 22:39 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne