13-08-2005, 00:20 AM
igasugu takistite, potentsiomeetrite ja niisama metallitükkidega parandab autode elektrisüsteemi DIA diagnostika tartus. sellise aretusega võib sinna minna, kuid normaalse el. süsteemiga mitte. ühesõnaga need joped seal tehase tänaval saavad igasugu huvitavate asjadega hakkama, s.h elektroonilise spido kruttimine ja andurite ülekavaldamine.
rääkida lugu ühe carina E CO paika saamisest. gaasiseade oli ka peal ning kuidagi ei tahtnud CO paigas olla sellel saanil. ÜV aga läbi vaja saada ning kuskilt tsirguliinast nad selle Ö sinna tartusse sõitsid ja ei tahtnud ilma asju korda saamata tagasi ka minna. pandi siis summutisse mingid mõõteriistad ning lasti autol käia - kokku 25 min kõik protseduurid. saaga algas pihta nii, et CO näit oli miski 4 korda normist kõrgem. mingid juhtmed lühistati kruvikeerajaga ning näit paranes oluliselt. siis läks lambda \"ette\" mingi takisti, mis lambdat asendama asus ning kuskilt midagi keerates saigi CO nii paika, et carina Ö otse ÜV punkti vuras. sõnaga - katse-eksituse meetodil nad seal midagi teevad ja igasugu imeperses süsteeme nad korda masseerivad, kuid kuidas see auto hilisemale tervisele mõjub, seda ei taha spekuleerida. minu fordil igatahes võttis juhe leegi üles ühel hetkel - õnneks sel hetkel, kui üks valvas silm just sedasama DIA\'s lühistatud juhet vaatas.
minu jutu mõte on see, et kuna bmw pritsung ladal juba oma olemuselt niikuinii kahtlane aretis on (aga tõenäoliselt on efekt hea), siis võib sinna DIA\'sse minna küll - nutti meestel on ning kui satub \"a-good-mood-day\", võib sealt head abi saada
rääkida lugu ühe carina E CO paika saamisest. gaasiseade oli ka peal ning kuidagi ei tahtnud CO paigas olla sellel saanil. ÜV aga läbi vaja saada ning kuskilt tsirguliinast nad selle Ö sinna tartusse sõitsid ja ei tahtnud ilma asju korda saamata tagasi ka minna. pandi siis summutisse mingid mõõteriistad ning lasti autol käia - kokku 25 min kõik protseduurid. saaga algas pihta nii, et CO näit oli miski 4 korda normist kõrgem. mingid juhtmed lühistati kruvikeerajaga ning näit paranes oluliselt. siis läks lambda \"ette\" mingi takisti, mis lambdat asendama asus ning kuskilt midagi keerates saigi CO nii paika, et carina Ö otse ÜV punkti vuras. sõnaga - katse-eksituse meetodil nad seal midagi teevad ja igasugu imeperses süsteeme nad korda masseerivad, kuid kuidas see auto hilisemale tervisele mõjub, seda ei taha spekuleerida. minu fordil igatahes võttis juhe leegi üles ühel hetkel - õnneks sel hetkel, kui üks valvas silm just sedasama DIA\'s lühistatud juhet vaatas.
minu jutu mõte on see, et kuna bmw pritsung ladal juba oma olemuselt niikuinii kahtlane aretis on (aga tõenäoliselt on efekt hea), siis võib sinna DIA\'sse minna küll - nutti meestel on ning kui satub \"a-good-mood-day\", võib sealt head abi saada
