Dnepr mt11 \'91 (solo)
#2

Nagu näha asi edeneb. annan ka paar soovitust:

Sumpa - ära jama nende autopottidega. Väljanägemine võib pärast küll ilus olla, kuid kasutegur alla nulli. Pealegi hakkaks välja nägema nagu rullnoka bemm (mida lahjem mootor seda jämedam sumps).
Lasin oma dnepraalile teha sellise sumpa. Sõber lõikas jupid roostevabast välja ning tegi sõelad, vend lasi keevitusega kokku. Mõlemad leegikad lähevad kokku üheks toruks ning siis sumpsi. sumpsi potile ei ole torud keevitatud tsentrisse, mistõttu on võimalik pott üsna massina kõhu alla ära mahutada. Kui huvi on, siis võin uurida, palju nad veel ühe sellise tegemise eest küsivad.

Genekas - investeeri uude 500W genekasse, millele on laaadimisrelee (tablett) sisse ehitatud. Kaob ära ebakindel laadimisrelee ning üsna mitu juhet.

Starter - ära hakka vaeva nägema. lisaks starterile on sul vaja ka hammasvööga hooratast ning mootori/käigukasti karterite muutmist. investeering ei tasu ennast ära.

Masina kõrgus - taga kasuta 18 tolli ratast, uuri kloostrimetsa poest, esiotsa saad kõrgemaks teise esiotsaga, kuid see on päris kallis.

Süütepoolid - selle asemel, et külge toppida kaks süütepooli, osta parem kontaktivaba süütemängu komplekt (küsi jällegi poest). Minu dnepraalil on see vastu pidanud vähemalt 5 aastat (ei mäleta täpselt millal sai soetatud). mitte mingit probleemi (v.a. sel kevadel - kuna süütemängu kaant mitu aastat polnud maha keeratud, siis olid poldid kinni roostetanud ja pidin nad välja puurima). süüte reguleerimine ülimalt lihtne ning kunagi ei ole pidanud ennast koormama kontaktide reguleerimisega või uute ostmisega. Muidugi hangi kaks korralikku süütejuhet koos piipudega. Soovitavalt auto omad.

Mootor - ära värvi mustaks. Dnepril on aegajalt ikka tarvis mõningaid juppe vahetada, siis pead jälle värvimisega vaeva nägema. Pealegi kulub/tuleb värv varem või hiljem maha. Lihvi/poleeri lihtsalt ära.

Veel paar soovitust:
Lase mootori karteripõhi teha suuremaks, et karter rohkem õli mahutaks ning areta peale õlijahutus (radikas peale õlipumpa). Su masin peab hea jahutusega vastu palju kauem. Samuti paigalda lisakas õlirõhu puudumise indikaatorile/andurile õli manomeeter. Küljejalg lase teha korralikust materjalist, igasuguste IZ jalgade kasutamine on mõtetu, kuna need painduvad ära.

Mul natuke dnepri juppe üle (vaata allkirjas olevat linki), kui sul midagi puudu, siis ehk saame teha vahetust.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Dnepr mt11 \'91 (solo) - Autor: hmekk - 20-08-2005, 00:43 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne