Dnepril õlirõhk kadunud
#1

Sai siis naisega eile naisega Türi taga RMK metsaonne taga otsida, kui äkki peatudes märkasin, et õlirõhk on kadunud. Seiskasin mootori ja üritasin uuesti käivitada- ikka sama värk- punane tuli ei kustu ära. Mõtlesin, et ega siia jääda ka ei saa ning jätkasime otsinguid, sõites vaid tasa ja targu. Et aga järgmisel päeval/täna lõuna ajal oli tarvis aga veel ka koju Kadrinasse naasta, juhtuski lõpuks nii, et kokku sõitsin ilma õlirõhuta 148 km (maanteel 50 km/h, et mootorit vähekenegi säästa + mitmed jahutuspeatused veel juurde igaks juhuks). Kujutan ette, kui jube see mootorile olla võis, kuid koju Dnepr meid hambad ristis ka tõi. Mootori praegusest seisust niipalju, et tühikäigul käies on mingi imelik kõrvaltoon küljes, aga 50 km/h sõites töötab ta täiesti puhta heliga.
Siit siis probleem. Tõenäoliselt on tarvis hakata mootorit lammutama. Kuna ise KMZ/mt-10 mootoreid veel lammutanud pole, võiksid teadjamad nüüd mind veidikene aidata, et kust otsast alata võiks.
Ise vaatasin, et tuleks õli välja lasta ja karteri põhi alt ära keerata, et suuremat selgust saada.
Praegu vist liiga vara ka hakata ennustama, mis õlirõhu kadumise põhjustas.

Jürgen

Pots ja postivahe.


Vasta


Sõnumeid selles teemas
Dnepril õlirõhk kadunud - Autor: JyrkaEE - 21-08-2005, 18:02 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne