IZ Jupiter 3-01 (korviga), 1980
#2

ausaltöeldes olen siiani näinud sellel üleminekuvariandil siduri-piduri linki just selliseid, nagu oli vanal mudelil. sinul on siin uuema omad. samuti on gaasirutska samuti tehasepiltidel vana. samas tundub sinu gaasirutska olema uuema versiooni lihtsustatud variant (tulede lülitit pole küljes), mistõttu võib see ka vabalt õige olla. nende üleminekumudelitega selliseid asju ikka juhtub, et ühest selgust pole. tulede lüliti koos signaalseadmega on õige.

veel arutledes võivad ka lingid õiged olla, kui gaasirutska on originaal, sest vanad on madalamad ja ei mahu sinna ära. kummist käepidemed on uuema mudeli omad - kas selle üleminekuvariandi originaalvarustuses või mitte, jään praegu peast öeldes vastuse võlgu. eks ma saan asjalikumat juttu ajada siis, kui olen mõne pildi üles leidnud.

aga et sind veel veidi ärritada - kirjandusest on läbi käinud ka mudel jupiter-3-02, mis olen kohanud exportkataloogides. ise oma silmaga seda siklit näinud pole ja pildidki on suht viletsad. seega mingit konkreetset juttu ajada ei saa. nii et nende erinevate kompleksusastmetega üleminekumudelitega pole sugugi nii lihtne.

suunatuled ees peaksid sellel mudelil ikka tule juures olema.

ps. vaatasin piltidelt, kuidas sa sidurikoda mutri lahtikeeramisel kinnitasid. minu arust on lihtsam selline variant: siduri välimise ja sisemise osa nihkumise vältimiseks on hea kasutada paari cm pikkust polti, mis mõlemas olemasolevatesse hankidesse hästi kinni jääb. lihtne eemaldada ja samas üpris nihkekindel liide mutri lahti/kinnikeeramiseks, samas peab eemaldama vaid 2 siduriketast. kogu sidurikoja võib kinnitada mootoriketi ja hammasratta vahele paigaldatud kruvikeerajaga või siis sinu meetodil siduri taga olevat karteriauku ärakasutades (mida aga PS-il teha ei saa).
Vasta


Sõnumeid selles teemas
IZ Jupiter 3-01 (korviga), 1980 - Autor: zten00 - 24-08-2005, 10:10 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne