Nõuandeid mootori forsseerimiseks
#10

2 Taktilisi saab kergesti 4 taktilisteks muuta ,kui karbuss ja summuti umbes- 1. puhu sisse takt- 2.sisselasketakt- 3.väljalasketakt- 4.imevälja takt. Sisse puhumiseks ja välja puhumiseks(oma tervise heaks) on soovitatav kasutada turbot ja kompressorit.
Kui taga ajada tippvõimsust siis on soovitatav eemaldad sumpa ja karbuss, nende augud hermeetiliselt sulgeda ning paigaldada küünlaauku turbo ja suss klapi auku kompressor. Kompressor imeb siis kui ratast lükata kolvi üles ja paneb käima turbo ning turbo puhub kolvi alla ning kompressor imeb jälle üles.... Nii saab säästa kütust ja mootor töötab seepärast ,et turbo on võimsam kui kompressor ja osa temast tulevat õhku läheb juba otse kompressorisse suure võimsuse tõttu.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Nõuandeid mootori forsseerimiseks - Autor: Luup - 24-08-2005, 13:36 PM
RE: Nõuandeid mootori forsseerimiseks - Autor: raunts90 - 20-10-2005, 21:20 PM
RE: Nõuandeid mootori forsseerimiseks - Autor: w2rk - 20-10-2005, 21:42 PM
RE: Nõuandeid mootori forsseerimiseks - Autor: raunts90 - 21-10-2005, 21:14 PM
RE: Nõuandeid mootori forsseerimiseks - Autor: rnkx - 22-10-2005, 14:25 PM
RE: Nõuandeid mootori forsseerimiseks - Autor: priidu - 23-10-2005, 14:58 PM
RE: Nõuandeid mootori forsseerimiseks - Autor: raunts90 - 30-10-2005, 19:13 PM
RE: Nõuandeid mootori forsseerimiseks - Autor: öö ott - 30-10-2005, 20:23 PM
RE: Nõuandeid mootori forsseerimiseks - Autor: w2rk - 30-10-2005, 20:39 PM
RE: Nõuandeid mootori forsseerimiseks - Autor: speedsta - 09-11-2005, 22:11 PM
RE: Nõuandeid mootori forsseerimiseks - Autor: künnimees - 09-11-2005, 23:41 PM
RE: Nõuandeid mootori forsseerimiseks - Autor: w2rk - 10-11-2005, 15:33 PM
RE: Nõuandeid mootori forsseerimiseks - Autor: künnimees - 10-11-2005, 16:18 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne