25-08-2005, 17:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-08-2005, 17:14 PM ja muutjaks oli valdo.)
Luup Kirjutas:Julgen vastu vaielda,kuna endal oli punnvõrr jalgratta raamil.
Kiirus 35-45 km/h ja tallinna augulistel teedel sõitis täiesti normaalselt.
Ma selliseid isendeid palju näinud/näppinud 1970-80ndatel. Jäiga esikahvliga aparaatidel oli tüüpviga kas esikahvli kõverdumine, murdumisest tingitud keevitusjäljed esikahvlil või koguni rattaraami esiosa deformatsioonid. Sama räägivad tollal isendeid masspruukinud vanahärrad. Halvemal juhul viskas ka jalgratta esiratta kodaratest segi.
Kes vähegi sai, pani oma isendile toona kas Gauja esikahvli, Saksa sõjaväejalgratta vedrustusega esikahvli või spetsiaalse kahvli alaossa kinnituva vedrustuskomplekti külge. Kõiki selliseid asju kätte sattunud mulle + \"punnvõrrindusest\" vigastet jalgrattadetaile.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18