30-08-2005, 12:13 PM
Varajasel GAZ-51-l oli muidki omapäraseid detaile, näiteks ketaspidur käsipidurina, samuti olid mootoris paaris ja paaritutel silindritel erinevad kepsud (tähis 11-.....). Alles ZIM-i tulekuga tulid sama pikkusega kepsud (tähis 12-....).
Täpsustuseks: 11-oli enne sõda toodetud kuuese mootoriga GAZ-M1 mootori tähis. Seoses ZIM-i saabumisega seda siis modiftseeriti.
Mis oli vana ja uue kepsu erinevuseks, vajab veel uurimist.
Asp,
sirvis 1953.aasta tehaseraamatut
Täpsustuseks: 11-oli enne sõda toodetud kuuese mootoriga GAZ-M1 mootori tähis. Seoses ZIM-i saabumisega seda siis modiftseeriti.
Mis oli vana ja uue kepsu erinevuseks, vajab veel uurimist.
Asp,
sirvis 1953.aasta tehaseraamatut
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!